בתקופה מאתגרת זו, כאשר תהליכי הניקוי חייבים להיות יעילים ושיטתיים ליצירת סביבה בטוחה ונקיה, מכשיר חיטוי לקורונה הוא הפתרון.

 

מחולל אוזון

אוזון הוא חומר מולקולרי, המורכב משלושה אטומי חמצן. זהו אחד מחומרי החיטוי החזקים ביותר בטבע. האוזון מנטרל ריחות רעים ובעיקר מחסל חיידקים ווירוסים. האוזון, הוא אקולוגי ואינו משאיר חותמת סביבתית.

תהליך חיטוי רכב והיוניזציה;

ציוד החיטוי והניקוי המבוסס על האוזון מיועד לשימוש בפנים הרכב. תהליך החיטוי אורך כשמונה דקות. והוא מאפשר חיטוי של משטחים, מסנני אוויר וכל מערכת האוורור. בתהליך החיטוי יש לוודא שאף חיה או אדם לא נמצאים בתוך המכונית לפני ובמהלך תהליך האוניזציה.

  • יש להעמיד את הרכב במצב של P.
  • להפעיל את מערכת האוורור במלוא העוצמה ובמצב של מחזור.
  • יש להוריד את החלון שקרוב למכונה, להכניס את הזרבובית לתוך המכונה, ולהשאיר את החלון סגור ככל האפשר מבלי שהזרבובית תיגע במסגרת הדלת. חייבים לוודא ששאר החלונות ודלתות הרכב סגורים היטב.
  • בכל מכונה יש שתי תוכניות אחת למכוניות פרטיות ואחת למכוניות גדולות יותר: אחת בעלת מחזורי זמן שונים, והשניה למכשירי טנדרים שיש לה מחזורי זמנים שונים. במידה והרכב שלכם מלוכלך מאד, או מסיע הרבה אנשים, ההמלצה היא להשתמש בתוכנית מספר 2.

בטיחות מעל הכול

מחזור החיטוי והניקוי של ציוד האוזון מורכב משני שלבים:

  1. השלב הראשון מורכב מאוזון המוחדר בתוך הרכב.
  2. השלב השני, מורכב מאיוורור מאולץ המתבצע באמצעות מדחס המשולב במכונה עצמה.

בדרך זו אנו מבטיחים כי זמני היישום מופחתים, וכי המחזור כולו בטוח לחלוטין לאנשים ולסביבה. מחולל האוזון של חברת “ISTOBAL” בעל מערכת בקרת מחזורי אזהרה, המאפשרת את השימוש בבטחה. בדרך זו אנו מבטיחים כי ריכוז האוזון הנותר הוא מינימלי עם פתיחת הרכב.

ריכוז של 0.2 ppm שאושר על ידי ארגון הבריאות העולמי.

  • כאשר מתבצע תהליך החיטוי, תדלק נורה אדומה. עליכם לשמור מרחק של שני מטרים מהרכב, לא לפתוח דלתות וחלונות ולא להיכנס לרכב.
  • כאשר יתחלף לאור ירוק, הוא יסמן כי תהליך הסניטציה הושלם. לאחר שהתהליך הושלם, יש לפתוח את הרכב למשך שתי דקות על ידי פתיחת כל החלונות והדלתות.

מכונת שטיפה וחיטוי למשאיות, קונטיינרים ומכולות

לחברת “ISTOBAL” יש פטנט עולמי ייחודי לחיטוי פנים משאיות קונטיינרים, נגררים, מכולות ועוד.
מכונת חיטוי ושטיפה זו בעלת טכנולוגיה מדהימה, הנותנת מענה לחיטוי קורונה (ולא רק…) במשאיות שחייבות להיות נקיות, ולעבור תהליך של חיטוי במהלך העבודה השוטפת.
תהליך חיטוי בכלי רכב, משמעותי מאוד בימינו בעיקר בגלל מגיפת הקורונה, ובעיקר לחברות מזון, חברות שליחויות, פארם ועוד. בדרך כלל זמן ממוצע לניקוי וחיטוי ידני הוא כשלושים דקות. תהליך הניקוי והחיטוי תלוי בקפדנות שבה מבצע העובד את התהליך. לעומת זאת, במכונת הניקוי המדהימה, התוכנית כולה אורכת חמש דקות בלבד, עם שליטה רבה על השימוש במים וכימיקלים.

החברות הגדולות בספרד ובארצות הברית, מדווחות שמלבד היעילות בתהליך הניקיון. הרי שתהליך השטיפה והחיטוי מאפשר לכלי הרכב להיות נקיים וזמינים מהר יותר להמשך העבודה השוטפת על פי סידורי העבודה. (Logistics באיטליה ו- Grupo Mazo בספרד). מכונת החיטוי קלה לשימוש ולהתקנה, בעלת ציוד חדשני המכיל כימיקלים ומבצע שטיפה וחיטוי בלחץ גבוה. וגורר את הלכלוך כלפי חוץ. המכונה שוטפת רכבים עד 16 מטרים, ציוד מורכב מבסיס קבוע עם אפשרות לרציף מוגבה או עם תנועה לרוחב.

קשתות לחיטוי מהיר של כלי רכב

עם הופעת נגיף הקורונה, חברת “ISTOBAL” , החלה בייצור קשתות אוטומטיות במטרה לעזור מהידע והניסיון שלהם. לפיכך, היא הצליחה לפתח את הקשתות במטרה ליצור תהליך חיטוי מהיר של כלי רכב ואף לאנשים. תהליך החיטוי האוטומטי אורך כ- 15 שניות. הוא מיועד עבור כלי רכב רפואיים, אמבולנסים, כבאיות, רכבי משטרה ועוד. על הקשתות מותקנים גששים שעובדים באופן אוטומטי ומצליח לחטא כלי רכב בשלמות תוך 15 שניות. קשתות החיטוי יכולות לחטא כאלף רכבים ליום. בנוסף, חברת “ISTOBAL” ייצרה קשתות חיטוי עבור האנשים שעומדים בחזית המאבק: אנשי רפואה, כבאים, משטרה ועוד שבאים במגע עם אוכלוסיות שונות. קשתות החיטוי יכולות לבצע חיטוי לכ- 4,000 אנשים ביום.

באותו נושא