מכונות שטיפה בלחץ הידועות בשם “גרניק” או “קיטורית“, נחשבות למכשירים היעילים והאיכותיים ביותר למשימות ניקוי וחיטוי יסודיים.

מכונות שטיפה בלחץ הופכות את ניקיון הבית שלנו לפשוט וקל

מכונות שטיפה בלחץ הידועות יותר בשם “גרניקים”, “קיטוריות“ או "מכונות קיטור תעשייתיות", נחשבות למכשירים היעילים והאיכותיים ביותר בכל מה שנוגע למשימות ניקוי מכל סוג.

איך עובדת מכונת שטיפה?

הרעיון שעומד בבסיסה של מכונת שטיפה או מכשיר שטיפה בלחץ המים הגבוה הוא רעיון די מבריק – מים עוברים דרך משאבה ומערכת בוכנות שמגבירות את הלחץ לעשרות ואף מאות ברים בהתאם לגודל המשאבה. המים עוברים דרך צינור לחץ לאקדח התזה שבו דיזה מסוגים שונים בהתאם לצורך. והעבודה האיכותית והחזקה הזאת יוצרת שטיפה איכותית של כל מה שבא במגע עם זרם המים, שבאותה הנשימה גם חוסך בכמות מרשימה של מים בשל השימוש בלחץ הגבוה.

כך למעשה, אנחנו יכולים לנקות כמעט כל דבר בצורה פשוטה מאי פעם – באמצעות מכונות שטיפה ברמה הגבוהה ביותר. גם בניקיון הבית שלנו יש למכונות השטיפה הללו יעילות רבה מאוד, למרות השימוש הנרחב שלהם בעיקר בשטיפת מכוניות, ובניקיונות תעשייתיים. עם זאת, כאשר אנחנו בוחרים מכשירי שטיפה עבור הבית שלנו, אנחנו צריכים להכיר היטב את האפשרויות השונות ולבחור רק באפשרות שמתאימה לנו בצורה איכותית עבור ניקיון הבית שלנו.

שירות איכותי לניקוי יסודי

בתחום מכונות השטיפה, שירות איכותי מבטיח לנו כי נמצא את המכשיר המתאים לנו ביותר

הדבר האחרון שאנחנו צריכים לחשוב עליו הוא מאיפה נרכוש את מכשיר השטיפה בלחץ המים הגבוה עבור הבית שלנו. ובכן, בהקשר זה חשוב שנמצא את השירות האיכותי המתמחה במוצרים מעולם זה, שכן רק דרך שירות שכזה נוכל להבטיח לעצמנו גרניק איכותי שמתאים בצורה מדויקת לצרכי הבית שלנו. אנו נהנה ממכשיר ישמש אותנו בצורה נוחה לאורך זמן, בסטנדרטים הגבוהים ביותר של ניידות ושל שליטה מדויקת על מכשיר השטיפה עבור צרכי הבית והניקיון הביתי שלנו.

בעוז בת גלים ניתן לרכוש מכונות שטיפה בלחץ גרניק מהטופ העולמי!

לקבלת מידע נוסף והזמנת מכונת שטיפה בגרניק בלחץ, פנו אלינו כעת למומחים של עוז בת גלים או התקשרו ישירות 1-700-701-174

גרניק - תכונות עיקריות

כשאנחנו מחפשים גרניקים לבית, יש לא מעט אפשרויות – וחשוב לבחור מכשיר שטיפה בלחץ שמתאים לנומכונות שטיפה גרניק

  • ניידות – מכשיר גרניק עבור הבית שלנו צריך קודם כל ולפני כל דבר אחר להיות מכשיר נייד ונוח לשימוש. בניגוד לניקיון תעשייתי או לניקיון מכוניות, ניקיון הבית שלנו הוא משימה דינמית, ואנחנו צריכים שמכשיר השטיפה שבו אנחנו משתמשים יספק לנו גם נגישות איכותית עבור מרחבים שהיו עשויים להיות בעייתיים לגישה בלעדיו – ולכן חשוב במיוחד לבחור במכשיר קל ונייד שיהיה נוח לנשיאה, לנוחיות הניקיון בבית שלנו לאורך זמן.
  • שליטה – בניגוד למכשירי גרניק תעשייתיים שהתפקיד שלהם הוא לספק את הלחץ הגבוה ביותר ואת הניקיון המהיר ביותר, כשאנחנו משתמשים בשטיפה בלחץ מים גבוה בבית שלנו אנחנו צריכים לוודא שהשליטה שלנו על המכשיר היא בדיוק רב מאוד. לא נרצה להשתמש בלחץ גבוה מדי שיגרום לנזק בבית שלנו, ונרצה להשתמש אך ורק בלחץ המים המדויק שנחוץ לנו בכדי להבטיח את הניקיון האיכותי שנחוץ לנו, גם במרחבים שבדרך כלל היו בעייתיים לניקוי, ובמהירות גבוהה יותר מאי פעם בעבר.

באותו נושא