מכונת שטיפה חזקה יכולה לסייע לנו בניקוי כתמים קשים, כאשר ישנם כמה פרמטרים המשפיעים על חוזק המכונה.

עוז בת גלים בע”מ הינה חברה המתמחה בשיווק מכונות שטיפה מכל הסוגים, החל ממכונות לשטיפת רצפות, מכונות פוליש לרצפה, מכונות שטיפה בלחץ מים קרים, מכונות קיטור תעשייתיותמכונות שטיפה בלחץ קיטור, אשר נועדו בכדי לתת מענה לצרכים שונים ולאפשר לנו ליהנות מהיתרונות שבשימוש במכונת שטיפה חזקה בעת ביצוע כל סוג ניקיון, החל מניקיון שטיחים, ניקיון ריפודים, וכלה במכונת שטיפה ניידת לרכב לניקיון רכבים.

נציגי השירות של החברה יוכלו לסייע לכם בבחירת מכונת השטיפה המתאימה עבורכם הן מבחינת פונקציות והן מבחינת חוזקה של המכונה, כך שתוכלו ליהנות בהקדם משימוש במכונת שטיפה שתקל על עבודות הניקיון שהנכם חייבים לבצע.

בין אם אנו מנסים לנקות כתם שאינו יורד מרצפה או לחדש מראה ציפוי הבית או מפעל וכ”ו, אנו צריכים להשקיע מאמץ רב בכדי להגיע לתוצאה הרצויה, אולם ישנה דרך אחרת. מכונת שטיפה חזקה יכולה לסייע לנו בניקוי כתמים קשים, כאשר ישנם כמה פרמטרים המשפיעים על חוזק המכונה.

בשביל לנקות לכלוך קשה חייבים מכונת שטיפה חזקה!

מעוניינים לקנות מכונת שטיפה חזקה?

תנו למומחים בעוז בת גלים לעזור לכם… פנו אלינו ונתאים עבורכם את מכונת השטיפה 1-700-701-174

אז מה משפיע על חוזקה של מכונת שטיפה?

  1. לחץ מים
  2. ספיקת מים
  3. חוזק מכני

לחץ מים במכונות שטיפה נקיון וחיטוי

לחץ המים של המכונה משפיע רבות על עוצמת הניקוי שלה ועל חוזק המכונה.
מכונת שטיפה בלחץ או מכשיר שטיפה בלחץ המכונה גם גרניק, יכולה לסייע לנו לגייס את כוח לחץ המים בכדי לנקות גם את הכתמים הקשים ביותר, ולכן חשוב שנבחר במכונה בעלת הלחץ המתאים לצרכים שלנו. במכונת טיאטוא רכובה מקצועית לחץ המכונה נמדד בסקאלה של בר (יחידת לחץ) כאשר ככל שעולים בברים כך עולה גם חוזק המכונה. כדאי להתייעץ עם איש מקצוע בעל ניסיון בתחום, כגון נציגי השירות של חברת עוז בת גלים בע”מ, בכדי לבחור את המכונה בעלת הלחץ המתאים לשימוש העתידי שאנו רוצים לעשות בה.

ספיקת מים במכונת ניקיון

ספיקת המים של מכונת השטיפה הינה כמות המים שהמכונה מוציאה ממנה בכל רגע נתון. מכונת שטיפה בעלת ספיקה גבוהה הינה מכונת שטיפה אשר מוציאה בלחץ הנתון שלה כמות גדולה של מים, המסייעת גם היא בחיזוק פעולת המכונה ובניקוי יסודי של השטח עליו אנו עובדים. היחס בין ספיקת המים לבין השטחים אותם אנו רוצים לנקות חייב להיות פרופורציונאלי, היות ולא נוכל לנקות שטחים גדולים בקלות בעזרת מכונה בעלת ספיקה נמוכה, ומכונות בעלות ספיקה גבוהה יעשו עבודה מהירה ויעילה יותר במקומות עם לכלוך “נשטף” כמו בוץ, חול וכ”ו.

חוזק מכני של מכונת שטיפה בלחץ

כמובן שגם המפרט הטכני של המכונה משפיע רבות על חוזקה, כאשר ישנם מרכיבים רבים המשפיעים על פרמטר זה. באופן גס ביותר, מכונות ניידות יהיו פחות חזקות ממכונות קבועות כגון נגררים, מכונות קבועות לקיר וכ”ו, בשל המגבלות הטכניות של המכונה אשר מונעות ממנה להשתמש בכוח רב לשם יצירת לחץ מים גבוה. מכונות קבועות לעומת זאת הינן חזקות ביותר, היות ואין מגבלות לגודל ומשקל דבר המאפשר לנו להשתמש בלחץ מים גבוה ביותר בעת הפעלת המכונה ללא חשש. מכונת שטיפת נגררת עומדת למשל הינה מכונה חזקה ביותר בשל כך.

 

באותו נושא