"עוז בת גלים" נותנת פתרונות מדויקים לתהליכי ניקוי; ציוד ניקוי, חומרי ניקוי ועזרי ניקוי איכותיים, המסייעים לבנות פרוטוקולים של ניקיון למגזרים השונים. פרוטוקולים, מקצועיים, אפקטיביים וחסכוניים.

אנו מציעים מגוון חומרי ניקוי וחומרי חיטוי, כגון מסירי אבנית ומסירי שומן המותאמים לצרכים השונים וכן, מכונות ניקוי לתעשיות שונות, של המותגים המקצועיים המובילים בעולם.

צרו איתנו קשר להתאמת פתרון שיתאים עבורך.

חומרי ניקוי למקרצפות

חומרי ניקוי ייעודיים לשימוש במקרצפות, כגון סבון למכונת שטיפה - חומרי הניקוי מתמודדים היטב עם אתגרים שונים בסביבת העבודה, שומרים על תקינות ואיכות העבודה של מכונת השטיפה לרצפה (מקרצפות) לאורך זמן. אנו ממליצים לא להשתמש באקונומיקה, מכיוון שחומר זה עלול לפגוע במקרצפות עצמן וברצפות.

חומרי ניקוי לרצפה

חומרי ניקוי וחיטוי לרצפות: מסייע ואפקטיבי בחיטוי וניקוי יומיומי במגוון רחב של משטחים. מתאים גם לבתי מלון, מסעדת, אולמות תצוגה, בניני משרדים, סופרמרקטים ועוד. חומרי ניקוי מתאימים גם להתמודדות עם אתגרי לכלוך קשים, על רצפות מסחריות ותעשייתיות.

תחליב ניקוי לרצפה עמומה/ לא מבריקה

תחליב נוזלי המנקה רצפות עמומות ולא מבריקות. נוזל שמצפה ציפוי עדין ומבריק סוגים שונים של רצפות עמומות. אפשר להגיע לתוצאות מדהימות גם במשטחי אבן, אבן סינטטית ואריחים שונים. השימוש בתחליב הניקוי מסייע בתחזוקה השוטפת, מפחית את זמן הניקוי השוטף ומראה הרצפות נשאר מבריק ואיכותי לאורך זמן.

חומר נגד אבנית

מסיר אבנית הינו חומר איכותי וחשוב ביותר, המונע ומעכב היווצרות והצטברות סידן בסלילים ובצינורות של מכונות השטיפה בלחץ, מים חמים. היווצרות האבנית סביב הסלילים והצינורות יוצרת בידוד בתוך המכונה. תהליך זה מעכב את חימום המים ומפחית באופן משמעותי את לחץ המים. כמו כן, סלילים שלא טופלו והצטבר עליהם אבנית, יכולים להיסתם לחלוטין , ואז יש צורך להחליף את הסליל החסום, שזו לחלוטין הוצאה משמעותית ומיותרת. עיכובים אלו, משמעותם עלויות גבוהות יותר ואיכות עבודה פחותה. שימוש מתמשך בחומר נגד אבנית, המותאם למכונת הניקוי, יכול למנוע לחלוטין הצטברות של מרבצי אבנית מזיקים ובזבזניים. כל מכונות הניקוי במים חמים של "עוז בת גלים" מצוידות במערכות מינון מתכוונות של חומרי הניקוי, כך שניתן להתאים אותן כראוי לשימוש חסכוני בחומר נגד אבנית, תלוי בקשיות המים.

חומרי חיטוי ייעודיים למקומות שמייצרים אוכל

חומר חיטוי אידיאלי לניקוי רצפות ומשטחים במסעדות, חדרי אוכל, מאפיות, קצביות ועוד.

מסיר דבק

ממיס ומסיר שאריות דבק, מדבקות, סרטי הדבקה, סטיקרים, מזכוכיות, פלסטיק, מתכת, ואפילו מצליח להסיר מסטיקים מבדים.

חומרי ניקוי למגוון של משטחי טקסטיל

חומר ניקוי לריפודים, שטיחים, כורסאות, מזרונים ועוד. חומר ניקוי מיוחד, המצליח להסיר בצורה יעילה ואפקטיבית, כתמי שמן, שומן, אבק, לכלוך וחלבון ממשטחי טקסטיל שונים. החומר מוזרק למשטחי הטקסטיל ונאסף יחד עם החומר שיש להסיר.החומר אפקטיבי ביותר וניתן להשתמש בו גם על משטחים  מסוגים שונים: PVC, אבן ומשטחי פלסטיק או גומי רבים אחרים. חומר הניקוי מתאים למתקני ציבור ואירוח שונים (מסעדות, בתי מלון, משרדים) ועוד. וכן, לתעשיית הרכב. המוצרים חסכוניים ביותר, יעילים וידידותיים לסביבה.

מסיר שומן

חומר ניקוי נוזלי, מסיר שמן ושומן באופן אפקטיבי ביותר. מסיר שומן יעיל ביותר במקומות בהם יש לנקות משטחים, סביבות עבודה, מכונות משמן, ובנוסף גם מסיר שומנים לרכב. מסיר השומן יעיל וידידותי למשתמש, ואפקטיבי ביותר למשטחים השונים.

חומר חיטוי

חומר חיטוי שנועד להסרה מהירה של שומנים,  שמן, שאריות מפוחמות. מיועד גם לחיטוי וניקוי מקצועי לניקוי אריחי חרסינה וקרמיקה, משטחי PVC ציפוי אפוקסי. וכן, ניקוי מתכות, משטחי בטון, לניקוי תעשייתי במשחטות ומפעלי מזון.