שואבי אבק לשימוש עצמי

שואבי האבק של חברת Nilfisk מגיעים בגדלים ועיצובים שונים. השואבים עונים באופן מלא לצרכים משתנים ודינמיים, תוך שימוש בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת.

שואבי האבק של חברת "Nilfisk" קלים לתפעול ולתחזוקה והופכים את כל פעולת השאיבה לקלה, איכותית ומהירה ביותר. לשואבי האבק, יש מספר אביזרים נוספים, היכולים לענות על מגוון של אפשרויות ניקוי ייחודים עבורך.

כאשר יש צורך במאמץ נוסף משתמשים בשואב אבק יבש רטוב - Cleaning Made Simple

כמעט בכל בית יש שואב אבק מסורתי. אבל, אם אתם גרים בבית עם מרפסת, גינה, מוסך, או בית מלאכה, יש לכם לא מעט סיבות טובות להשקיע בסוג אחר של שואב אבק, המייצר שאיבה מקצועית ומאסיבית יותר- שואב אבק יבש רטוב!

שואב אבק רטוב יבש

שואבי אבק מסוג "רטוב - יבש" של חברת "נילפסיק" מושלמים לעבודות ניקוי מאתגרות, בתוך הבית ומחוצה לו. העזרה המיידית והמאסיבית כוללת מגוון רחב של אפשרויות: מניקוי של חלקי זכוכיות שנשברו, שבבי נסורת, שאריות של גבס שנשארו בשיפוץ, עלים בחניה או בחצר, שאיבה של מים שנשפכו על הרצפה, שאיבה של מים בסביבות הבריכה, ואפילו ניפוח מזרונים כשמגיעים אורחים.

שאיבת מים?

שואבי האבק הייחודים שלנו, משמשים כלי עזר חשוב בשמירה על הבית והסביבה. השואבים המצליחים לשאוב מים, מסייעים כאשר הכיור סתום, כשמכונת הכביסה נזלה, ומצליחים אפילו לנקות משטחים בוציים. שואבי האבק מתאימים לניקוי ליד ג'קוזי, בריכות, משטחי מים, ולשמור על סביבה נקייה ובטוחה לא מאמץ. והכי חשוב, אין צורך להחליף פילטרים בעת מעבר בין משימות רטובות ויבשות. השואבים יודעים לעשות זאת לבד.

עבודה על כלי עבודה חשמליים

כשאנחנו עושים פרויקטים שונים בבית, שואב אבק רטוב, הופך את כל הפרויקט לקל ומהנה ביותר. שואבי האבק של חברת Nilfisk מאפשרים לחבר את כלי החשמל ישירות לצינור, ולשאוב את כל האבק בתהליך הפעולה עצמה. כך לא מתפזר אבק ולכלוך בכל חלל העבודה. שואבים מסוימים אפילו כוללים שקע חשמלי משולב, שמקל מאד על העבודה עם השואב יבש רטוב.

שואב רטוב יבש מוכן לכל עבודה

שואב אבק רטוב יבש מוכן לכל עבודת ניקיון שעומדת לפנייך. יש לשואבי האבק המקצועיים והידידותיים מגוון רחב של אביזרים נלווים שיתאימו במדויק עבור המשימות שעומדות בפנייך, החל מקידוח ועד שאיבת מים.

Push & Clean

שואבי אבק מסוג "רטוב - יבש" של חברת Nilfisk, כוללים מחוון ניקוי מסנן אוטומטי, שכל תפקידו לשמור על איכות השואב, הביצועים הגבוהים והמסננים לאורך זמן. פונקציה ייחודית לחברת Nilfisk, מאפשרת ניקוי אוטומטי של המסנן, על ידי יצירת גל אוויר הפוגע במסנן מבפנים החוצה. כך אפשר להמשיך ולשאוב ללא צורך בהפסקה.

מוזמנים לקרוא: המלצות לרכישת שואב אבק רטוב יבש

לסיכום, שואב אבק רטוב יבש הוא הפתרון האידיאלי!