מכשיר שטיפה ביתי

בעזרת ציוד הניקיון ומכונות השטיפה הביתיות הללו תוכלו לנקות את החצרות, החניה, כבישי גישה, פאטיו, גגות, מרפסות, מדרגות, וכל דבר אחר שתרצו. באופן קל, בטוח ואפקטיבי ביותר.

הסדרה של מכשירי השטיפה בלחץ הביתיים של חברת "נילפסיק" זכו במקום ראשון בתחרות אירופאית למוצר הביתי!

 20230813133558.113.jpg

לנו בעוז בת גלים יש במיוחד עבורכם מגוון גרניקים, בלחצים שנעים בין 160-100 בר. מגוון של אביזרי ניקיון ייעודים שיכולים להגיע אליכם יחד עם מכשיר השטיפה בלחץ (גרניק ביתי), על מנת שתוכלו לבצע את פעולת הניקוי במקום ובאופן הטוב ביותר. לפרטים נוספים, ייעוץ או הצעת מחיר מוזמנים לפנות אלינו במספר 1-700-701-174 ונשמח לעמוד לרשותכם.

מכונות שטיפה בלחץ של חברת "NILFISK" נותנות מענה איכותי ומוקפד המותאם בדיוק לצרכים שלכם. למכונות השטיפה בלחץ של חברת "NILFISK" יש את מנגנון ה- PowerGrip המאפשר שליטה מוחלטת ואלחוטית של מפעיל המכונה. מנגנון חדשני זה, מאפשר יכולת ביצוע גבוהה ביותר, לביצוע של משימות ניקוי שונות ומגוונות.

קיטורית ביתית

כאמור, ניקיון באמצעות מכונות שטיפה בלחץ מים חמים (וקרים) הינו אחד מפתרונות הניקוי הביתיים הפופולריים ביותר בעולם. מעולם לא היה זמן טוב יותר מאשר עכשיו להיכנס לניקוי הקיטור הביתי.

קיטורית לניקוי ביתי זול, קל לשימוש וזה ידידותי לסביבה!

אם תוסיפו את היתרונות המדהימים של שימוש במכשיר ניקוי בקיטור זו עבור מטלות הבית שלכם ותשתכנע תוך דקות שמדובר ברכישה מדהימה! מכונות קיטור היו מרכיב עיקרי בהרבה משקי בית כבר שנים ומשמשות רבים לשמירה על ניקיון בתיהם. אפשר להשתמש בו על בד, שטיחים, או אפילו על רצפות האריחים של הבית שלך ללא כל דאגות כי הוא משתמש רק במים, ללא צורך בכימיקלים.

ישנם כלים רבים שתוכלו להשתמש בהם לניקוי ביתי בקיטור. אבל לפני שאתם יוצאים לקנות אחד, מומלץ להתייעץ עם מומחים בתחום להתאמה אישית. יש אנשים שמעדיפים להשתמש במכונת שטיפה בלחץ מים חמים, מכיוון שהיא משתמשת רק במים שהם הרבה יותר בטוחים ממכונות אחרות המשתמשות בכימיקלים כמו גם בקיטור חם - כימיקלים עלולים להזיק למבוגרים ולילדים כאחד. אחרים אוהבים את הנוחות של מכונת הקיטור המומלצת מכיוון שהם לא צריכים כלים או ציוד אחר - כל מה שהם צריכים זה מים חמים (שנגישים בקלות) וחשמל שגם הוא זמין.

מומלץ לקרוא: