מכונת שטיפת רצפות ביתית

כדי להגיע לחוויה של בית, משרד, חנות או קליניקה, נקיים, איכותיים, נעימים ובטוחים, תוך חיסכון ניכר בעלויות של חומרי ניקוי ומים, ובעיקר בפחות זמן ומאמץ, אתם יכולים לבחור מכונת שטיפת רצפות ביתית מומלצת, אחת ממכונות קרצוף רצפות המדהימות, שיכולות להתאים לכם כמו כפפה ליד.

מקרצפות רצפה - במקום דליים, סמרטוטים, מגבים, מים מלוכלכים ועוד

ניקיון הבית היא אחת המשימות החשובות עבורנו, ויחד עם זאת, היא אחת המשימות שדורשות מאתנו, מאמץ גדול, לאורך זמן ובאופן שיטתי. על מנת להתפנות לבני המשפחה ושאר המשימות, המקרצפות הביתיות הן מהפכה גדולה לחיי המשפחה, לזמן שנחסך, לקלות העבודה ואפילו, למעורבות של בני משפחה נוספים במשימת הניקיון הזו במקרצפת רצפה, פעולת השטיפה היא אוטומטית. במקרצפת יש שני סוגים של מכלים. במיכל אחד אנחנו ממלאים מים וסבון המוזרקים לרצפה, וכך הרצפה נשטפת. למיכל השני נשאבים המים המלוכלכים יחד עם כל הפסולת שנשאבה שנשטפה מהרצפה.

מקרצפות ביתיות יתרונות מרכזיים:

  • פעולות ניקוי מהירות ויעילות.
  • שימוש במים נקיים כל זמן הניקוי.
  • חיסכון ניכר בעלויות של מים וסבון.

איך לבחור מקרצפת רצפה ביתית?

  1. יש לזכור שהמטרה של מקרצפת רצפה ביתית, היא לנקות את החלל המשפחתי בקלות ובבטחה. כך תוכלו להתפנות לדברים החשובים באמת. 
  2. הבחירה של מקרצפת רצפות תלויה בגודל השטח שאותו היא אמורה לנקות. כל מקרצפת מסוגלת לנקות שטח (מ"ר) בשעה.
  3. בבחירה של מקרצפת, יש לזכור שכאשר מתחילים את משימת הניקיון רוצים לסיים אותה במהירות האפשרית. לכן יש לבחור מכונת שטיפה ביתית, שאיננה מוגבלת בזמן.
  4. בקנייה של מקרצפת רצפה ביתית, איכות הניקיון היא חשובה מאד. התהליך של שאיבה, שטיפה ויבוש, במעבר אחד, הופכת את המשטח לנקי, ללא שאריות של חומרים נראים או לא נראים.
  5. מכונת שטיפה ביתית לרצפה איכותית, היא גם מקרצפת שהצורך לתחזק אותה לפעולה שוטפת ולהכין אותה לפעולת ניקיון נוספת, היא מועטה וקלה ביותר.
  6. הבתים של כולנו מגוונים ושונים, לפיכך מקרצף רצפות צריך להתאים לכל סוגי המרצפות: אריחים, רצפות בטון, קרמיקה, פרקט ועוד. להצליח ליצור ניקיון ללא פשרות, תוך שמירה על איכות הרצפות.
  7. עלות תחזוקת מכשיר לשטיפת רצפה צריכה להיות נמוכה: החלפת חלקים צריכה להיות מאוחר ככל האפשר, וחלקי החילוף צריכים להיות זמינים ובעלויות נמוכות.
  8. כאשר מנקים עם מכונת קרצוף (כל מקרצפת) חייבים סבון למכונת שטיפה איכותי לניקוי, שיהיה סבון ייחודי למקרצפות (שלא יהיה סבון מקציף שיגרום נזק למנוע, צינורות, גומיות ועוד), שאפשר יהיה לרכוש אותו בעלויות נמוכות, ושיהיה זמין כל העת.
  9. בין ניקוי לניקוי, יש צורך לבחור מקרצפת רצפה ביתית אותה ניתן לאחסן אותה בקלות וללא מאמץ, אין סיבה שמקרצפת תתפוס מקום חשוב בחלל הבית, אלא אפילו תהיה מעוצבת ותשמש כסוג של רהיט.