מכונות קיטור תעשייתיות יעילות ביותר לניקוי בקיטור חומרים שונים ברמת המורכבות הגדולה ביותר, כגון: שומנים, שמנים, עובש, אבנית, וכתמים שונים שנוצרו מחומרים אחרים על מגוון של משטחים, והיתרון הגדול שלהם הינו ניקוי יסודי עם שימוש מינימלי במים.

מכונות קיטור לשטיפה וניקוי יסודי עמוק

מכונות קיטור יודעות לתת מענה מדוייק וקפדני של קיטור מים מקצועי, למגוון גדול של סביבות תעשייתיות ומסחריות, החל מתעשיית המזון, הבנייה והבניין, הכימיקלים והתרופות, ענף הרכב, אזורי איחסון, וכן פסי ייצור שונים ומגוונים.

כיצד מכונות קיטור פועלות?

מכונת קיטור הינה מכונת שטיפה בקיטור המצליחה לחמם מים לטמפרטורה גבוהה (המווסתת על ידי המפעיל) ביותר, עד קבלת אדים ושחרורם בלחץ. לחץ האדים האינטנסיבי, מאפשר הסרה של אורגניזמים שונים, חיידקים, פסולת ולכלוכים שונים שיש להסיר ממשטחים ומסביבת העבודה. ישנם שני סוגים של קיטוריות:

  1. מכונות קיטור תעשיתיות הכוללת גם מכונות שטיפה בלחץ מים חמים.
  2. מכונות קיטור ביתיות הנקראות קיטוריות.

ניקוי בקיטור  - 3 אפשרויות למענה מקצועי:

  1. ניקוי בקיטור מותאם לניקוי בחללים שאין אפשרות להשתמש בהם במים רבים מסיבות שונות.
  2. מורכבות משימות הניקיון מחייבות לחץ גבוה עם טמפרטורה גבוהה מאד.
  3. צורך ברמת סניטציה וחיטוי ברמה הגבוהה ביותר, לחיטוי בסביבות עבודה החייבות רמת ניקיון גבוהה ביותר.

8 טיפים לניקוי במכונות קיטור:

  1. יש להבין היטב מהי משימת הניקיון: לפני שמתחילים את תהליך הניקוי, יש להבין את סוג הפסולת שעימה מתמודדים, מהם האורגניזמים השונים שיש להסיר. לוודא האם שימוש בקיטוריות אפשרי בסביבה הספציפית? איזה כמויות של מים נצטרך להשתמש? איזה חומרי חיטוי וכימיקלים יסייעו בעבודה?
  2. להעריך את הפרמטרים הטובים ביותר של ניקיון: מהי זרימת המים האופטימלית? מהי טמפרטורת המים הטובה ביותר? למשל: זרימה גבוהה ולחץ בינוני עבור לכלוך שנמצא על המשטחים. רמות לחץ גבוהות יותר עבור לכלוך שקשה להסירו.
  3. יש לבחור את רמת הטמפרטורה הפונקציונלית ביותר: במקרה של אורגנזימים שונים יש צורך בטמפרטורות גבוהות 85-100 מעלות, שיביא להפחתה דרמטית של חידקים. טמפרטורה גבוהה יותר 155 מעלות מצליחה להשמיד את החיידקיים לחלוטין. ולעקר משטחים.
  4. לבחור בשימת לב את השימוש בכימיקלים: ולהתאים אותו לסוג המשטח ולסוג הפסולת שיש להסיר. לפעמים על מנת שתהליך הניקוי יהיה מקצועי ואיכותי, יש להשרות סוגים של משטחים, כדי לפרק שכבות קשות של פסולת ולכלוך.
  5. השימוש בקיטור מסיר את שכבות הפסולת והלכלוך. מולקולות המים בטמפרטורה גבוהה, מפרקות באופן האופטימלי את המולקולות של הלכלוך והפסולת השונים שיש להסיר. מים שמגיעים לחום של 140 מעלות, מעקר ומחטא משטחים ברמה הטובה ביותר.
  6. שימוש יעיל ומדויק עם כימיקלים מקצועיים ואיכותיים, מסייע בתהליך הניקוי.
  7. השתמשו באביזרים המבטיחים ניקוי יעיל וחסכוני, דיזות, מרססים, צינורות וכדומה, המבטיחים את מיקסום יכולות הקיטורית.
  8. השאירו משטחים לייבוש לפני הפתיחה למעבר אנושי או לבעלי חיים, לצרכי היגיינה ובטיחות.
  9. מכונות הקיטור של חברת "NILFISK" מהוות את חוד החנית בטכנולוגיה, באפקטיביות ובחיסכון ניכר לאורך זמן.

מתלבטים איזו מכונת קיטור הכי טובה עבורכם?

מוזמנים ליצור איתנו קשר, להתקשר 1-700-701-174 או לשלוח וואטסאפ. המומחים שלנו כאן עבורכם, לייעוץ, התאמה וליווי אישי.