אם אתם גרים בבית עם מרפסת, גינה או בעלי בית מלאכה קטן, שואב אבק רטוב יבש הוא הפתרון האידיאלי עבורכם! במדריך המפורט שהכנו עבורכם תמצאו הסבר מפורט על "שואב אבק חבית" כולל מוצרים, המלצות, יתרונות, הוראות שימוש ועוד.

שואב אבק רטוב יבש מומלץ לרכישה אונליין

NILFISK Buddy II 12 VIPER LSU375 NILFISK Multi II 30 T NILFISK ATTIX 30-01
שואב אבק ביתי קומפקטי NILFISK Buddy II 12

שואב אבק רטוב יבש נייד VIPER LSU375

שואב אבק רטוב יבש ביתי NILFISK Multi II 30 T

שואב אבק יבש רטוב NILFISK ATTIX 30-01

לחצו כאן >> לדגמים נוספים

מעוניינים להתייעץ ולקבל הצעת מחיר? כתבו לנו או התקשרו עוד היום 1-700-701-174

מהו שואב אבק רטוב ויבש?

שואב אבק רטוב – יבש הינו "שואב אבק חבית" אשר תוכנן במיוחד עבור שאיבה של חומרים יבשים ונוזלים שונים, בסביבות ביתיות ובסביבות עבודה שונות. קהל היעד של השואבים המתקדמים הללו מאוד מגוון, החל מסביבות ביתיות המרוויחות פעולות חשובות של שאיבה של חומרים יבשים ונוזלים במכשיר אחד בלבדועד למבני ציבור, בתי חולים, מסחר מגוון וסוגים שונים של תעשייה.

השואבים השונים יכולים להתמודד היטב עם מגוון של חומרי גלם מורכבים יחד עם יניקה ושאיבה של נוזלים שונים ומגוונים. שואבי אבק אלו מסייעים ומתמודדים עם עבודות שאיבה ברמת עצימות ומורכבות שונה. היכולות הייחודיות שלו, הופכות אותו לכלי עזר משמעותי ביותר בתחום הביתי בפרט ובתחום התעשייתי בכלל.

בתחום הבית השואבים מתמודדים עם ניקוי ושאיבה של פסולת מגוונת יחד עם שאיבת נוזלים שונים. בתחום השימוש בעולם העבודה, השואב יכול לתת מענה מדויק לתעשייה כבדה, תעשייה קלה וכמובן למקומות ציבוריים כגון: בתי חולים, מוסדות להשכלה, מסחר ועוד. כאשר אנו רוצים לבחור שואב רטוב – יבש אנחנו צריכים להבין מהן המשימות המרכזיות שאיתו הוא צריך להתמודד, על מנת ליצור סביבה נקייה ובטוחה.

יתרונות רבים

  1. בעלי יכולות מגוונות יותר משואבים מסורתיים.
  2. בעלי כוח שאיבה ויניקה גדולים יותר.
  3. בעלי מערכת סינון ייחודית.
  4. בנויים מחומרי גלם עמידים העמידים בפני קורוזיה.
  5. מעוצבים באופן מתקדם המאפשר שימוש מיטבי בשואבים הייחודים הללו.
  6. ניקוי סופר מקצועי גם לפנים וגם לחוץ. 
  7. שואב אבק רטוב ויבש מחברת NILFISK מושלם לכל משימה, גם לפנים הבית וגם למשטחים החיצוניים.
  8. ניקוי רכבים או סביבות עבודה רטובות \ יבשות, כרוכות לעיתים קרובות בהתמודדות עם בוץ ולכלוך, עירבוב של יבש ורטוב. לכן, במקום זאת אפשר לעבוד עם שואב רטוב יבש, ולנקות את המכונית, סביבות עבודה מורכבות עם חומרים מאתגרים שהשואב יכול להתמודד כמו: שאיבת זכוכיות, נסורת או שאריות גבס, באופן מהיר וללא מאמץ.
  9. יניקת (שאיבת) מים - במידה ונשפך לכם דלי מים, המסדרון בוצי, הכיור סתום או קרצפתם את הרצפה בהמון מים וסבון. גם למשימות הללו, שואב האבק רטוב יבש נותן פתרונות שאיבה של מים במהירות וביעילות. כאשר עוברים בין המשימות הרטובות והיבשות, ובמיוחד אחרי ששואבים נוזלים צריך ליבש את הפילטר, אחרת האבק והלכלוך יידבקו בו.
  10. לא משנה מהי עבודת הניקיון שלפניכם, מגוון האביזרים לשואבי האבק הרטובים והיבשים של Nilfisk יהפכו את כל תהליך הניקוי, לפרודוקטיבי, יעיל וחסכוני. לדוגמא סוגים שונים של פיות ואביזרים נלווים: פיות המותאמות לקידוחי קיר, לכלי חשמל שונים ואף לניקוז.
  11. היכרות עם מגוון האביזרים יסייעו לכם בהתמודדות מצוינת, פונקציונלית ויעילה עם האתגרים השונים שאיתם אתם מתמודדים.
  12. האביזרים של "NILFISK" מתאימים גם לניקוי רכבים, באופן יסודי ואיכותי, ועוזרים לניקוי יסודי אפילו במקומות הצרים ביותר.
  13. כל דגמי השואבים של Nilfisk, כוללים ניקוי פילטר אוטומטי להמשך ביצועים גבוהים - השואבים מגיעים עם פונקציית Push & Clean לניקוי המסנן.

המלצות לשימוש נכון

  • נקו את המסננים - מסנני ואקום נקיים הם חיוניים למקסם היעילות. השיטה הטובה ביותר היא לנקות בקביעות את המסננים.
  • החלף את השקית - יש להקפיד להחליף את שקית הוואקום של השואב לפני שהיא מתמלאת יתר על המידה, והיעילות של השאיבה נפגמת.
  • הקשיבו לצליל של השואב - הסימן הראשון לחסימה של השואב הוא בשינוי הצליל של השואב. לכן יש להקשיב היטב ולהתייחס במהירות לכל שינוי בצליל ולטפל בחסימה שנוצרה.
  • אין צורך להתכופף - אין צורך למתוח את הגב; תנו לשואב לעשות את העבודה.
  • מנע נזק לכבלים ולצינורות - גלגל ושמור את הכבלים והצינורות היטב, מיד לאחר סיום העבודה. פעולה זו תמנע נזקים לצינורות לאורך זמן.
  • שמור על ניקיון השואב - השתמש במטלית לחה לעל מנת לנקות את השואב מבפנים ומבחוץ. הקפדה על הניקיון של השואב, ישמור את תקינות השואב לאורך זמן.
  • אל תישא אותו - משוך את השואב על הרצפה. אל תרים אותו והקפד להשתמש בגלגלים.
  • שואבים את האבק - יש לשאוב רק מדרגות כלפי מעלה, ולהניח את השואב בתחתית המדרגות.
  • שמור על המברשת - מברשת השואב חשובה מאוד, לכן מומלץ לשמור זוג מספריים בהישג יד, כך תוכל להסיר כל שיער/ סיבים שנדבקו סביב המברשת, ופוגעים ביעילות היניקה.

סרטון הדגמה

חשוב לקחת בחשבון

שואבי אבק רטובים יבשים הינם בעלי עוצמות יניקה שונות. לכל סביבת עבודה נדרשת רמת יניקה שונה. צריך לוודא מהי רמת היניקה האופטימלית של השואב, כדי שאפשר יהיה ליצור סביבה בטוחה ונקייה:

  • עם איזה חומרי גלם השואבים רטובים – יבשים אמורים להתמודד?
  • האם מדובר על סביבה ביתית שגרתית?
  • האם יש צורך לנקות חניון, בריכה, פאטיו, שבילים?
  • האם יש צורך בניקוי בסביבות עבודה גם בשאיבה של אבק, חול, בוץ, חצץ, גרגרים, שבבים שונים וכמובן, נוזלים שונים כמו מים, שמן ועוד.
  • הגלגלים האחוריים והקדמיים חייבים להיות חזקים וגמישים, על מנת שיהיה אפשר לנייד ולתמרן בקלות את השואבים למקומות שאיבה שונים בסביבת העבודה, וכמובן, להקל על עבודת המפעיל בעבודתו השוטפת.
  • ישנה חשיבות רבה באחסון האביזרים והכבלים על מנת שלא יפגעו במהלך היום יום.

לשואבי אבק אלו יש מנגנון ייחודי של הפעלת מסננים רטובים ויבשים בו זמנית. בעזרת מערכת הסינון הכפולה אפשר להשתמש בכל סביבה רטובה או יבשה, ללא צורך בהחלפת מסננים. כמו כן, ישנם שואבים מתקדמים (כמו של חברת "NILFISK" ) בעלי מנגנון Nilfisk Ergo Tipping. מנגנון חשוב המאפשר לרוקן מיכל מלא בנוזלים ללא מאמץ רב, וללא צורך בהסרת ראש המנוע. מנגנון זה קריטי, מכיוון שהוא מונע פגיעה ברכיבים קריטיים המפעילים את השואב. בנוסף, לחלק מהשואבים רטובים יבשים יש מצב הפוך כלומר, אפשר להשתמש בהם לנשיפה. למשל, להעביר פסולת למיקום אחר, או לנקות צינורות, או אפילו לנפח בריכות, מזרונים ועוד.

שאלות נפוצות

  1. מה זה שואב יבש רטוב? ישנם שואבי אבק לניקוי יבש המותאמים לשאוב אבק, פירורים, לכלוכים וכ"ו ובאמצעותם אסור לשאוב נוזלים למיניהם, וישנם שואבי אבק המותאמים לשאוב גם לכלוך יבש וגם רטוב! שואב אבק רטוב יבש יודע לנקות נוזלים למיניהם שנשפכו על הרצפה כגון, כוס זכוכית עם מים שנשברה, מיצים למיניהם, ביצים, שמן וכ"ו.

    כאשר שואב האבק מוגדר כ"יבש \ רטוב" הוא צריך להיות מותאם לכך, כאשר כל חלקיו עשויים מחומרים היכולים להתמודד גם עם לכלוך "יבש" וגם עם נוזלים. לדוגמא, גוף השואב, הפילטר של השואב, הבידוד של המנוע, חלקי השואב למיניהם ועוד. בנוסף, בשואב אבק יבש רטוב מקצועי ניתן גם לנתק את המנוע מגוף השואב, ולשטוף את מיכל השואב ולנקות אותו. בדרך כלל זה נכון גם לפילטר אשר גם הוא רחיץ וניתן לשטיפה.

    כאשר שוטפים את חלקי השואב כדומת גוף השואב ו/או הפילטר, חייבים ליבש אותם לפני השימוש הבא על מנת למנוע הדבקות הלכלוך היבש על החלקים הרטובים. שואב אבק רטוב יבש, יכול לעזור ולזרז פעולות ניקוי כמו שאיבת מים בכמויות גדולות מהרצפה כמו בספונג'ה ביתית, דבר החוסך זמן ועבודה פיזית... ובעצם כל מה שנשאר לאחר פעולת השאיבה הוא לנגב את הרצפה.

  2. האם אפשר לשאוב מים לאחר שאיבת אבק? כן כמובן, הדבר לא מפריע לשואב. בתום השאיבה יש לרוקן את מיכל האיסוף, לשטוף אותו ואת המסנן (אם הוא מותאם לכך), ולייבש את כל חלקיו לפני השאיבה הבאה.

  3. האם שואב האבק נייד? ככלל רוב שואבי האבק ניתנים לניוד ללא בעיה. לדוגמא שואב האבק VIPER LSU375 - בעת הפעולה מתקדמים עם מוט השאיבה והשואב "מתגלגל" אחרינו על גלגלי הבסיס שלו, כאשר גם אם הוא ניתקל בקירות, כסאות, עמודים וכ"ו, לא יגרם לו נזק כי הוא בנוי לספוג מכות שכאלה.

  4. האם כל השואבים הללו גדולים ותעשייתיים? אז זהו שלא! ישנו מגוון רחב של שואבי אבק רטוב יבש בגדלים שונים, המותאמים לעבודות שונות, לשימוש ביתי ולשימוש תעשייתי.

  5. האם שואב אבק רטוב יבש עדיף על שואב אבק רגיל? תחליטו אתם... האם עדיף שואב אחד שעושה את כל הפעולות שטיפה? או לא...

עבודה עם כלי עבודה חשמליים

ניקוי עשוי לפעמים להיות החלק הקשה ביותר בפרויקטי DIY ("עשה זאת בעצמך"). עם השואב אבק רטוב יבש של Nilfisk, הפרויקטים הופכים לקלים יותר. שואב האבק הייחודי מאפשר לך לחבר את כלי העבודה החשמלי ישירות לצינור, ולשאוב את האבק ישירות לשואב עצמו. וכך סביבת העבודה לא מתלכלכת. בשואבים מסויימים קיים תקע חשמלי משולב, מה שמקל על השימוש בכלי החשמלי עם השואב הרטוב והיבש שלך. חלק מהדגמים המקצועיים מאפשרים חיבור ישיר של כלי העבודה ליניקת שבבי עץ או אבק. השקעים הלאה מאפשרים הפעלה וכיבוי אוטומטי של המכונה. תכונה זו היא בטוחה ושימושית ביותר.

גלריית תמונות

שואב אבק רטוב יבש שואב אבק יבש רטוב שואב אבק ביתי
שואב אבק נייד שואב אבק חבית שואב אבק רטוב יבש ביתי
שואב אבק רטוב יבש מקצועי שואב רטוב לרכב שואב אבק יבש רטוב תעשייתי
שואב אבק רטוב יבש מומלץ שואבי אבק רטובים שואב אבק תעשייתי ביתי

לסיכום, אין ספק: שואב אבק רטוב יבש נותן לכם יכולות ואפשרויות לניקוי ברמות הגבוהות ביותר.