ניתן לבחור בין מכונת שטיפה בלחץ מים קרים או חמים, כאשר בעוד מכונות המים החמים משמשות בעיקר לשם המסת שמנים, דלקים וגריז, הרי שמכונות המים קרים (גרניקים) מתאימות לצרכי ניקיון מגוונים בהרבה.

5 שימושים נפוצים במכונות שטיפה בלחץ מים קרים

  1. ניקוי כלים חקלאיים מחול ומבוץ - אנו מציעים מגוון פתרונות ניקוי לחקלאים: מכונות שטיפה בלחץ מים הפולטות בלחץ אדיר תרסיסי מים בנפחים מדודים. ניתן להשתמש במאפיין זה להסרת חול ובוץ מעל כלים חקלאיים ולשמר אותם לאורך זמן. לחץ המים הגבוה מסלק את החול והבוץ גם ללא שימוש בדטרגנטים ומבלי לבזבז נפחי מים רבים, מה שמביא בסופו של דבר לחיסכון מקסימלי מבחינת עלויות. ניתן לשטוף באמצעות מכונות אלו טרקטורים, “באגים”, משאיות, טרקטורונים ועוד.
  2. ניקוי מבנים בגמר בנייה - בגמר בנייה ושיפוצים של מבנים ניתן לראות לכלוך רב של אבק ושל חומרים שונים שנותרו “דבוקים” לקירות ולרצפה. במקום להתחיל לשפשף ולקרצף את ההידבקויות הללו ולבזבז כוח וזמן עבודה יקרים, ניתן לרכוש או לשכור מכונת שטיפה בלחץ מים קרים ולהסיר את המפגעים האסתטיים הללו בקלות וביעילות מרובה. כוח המים היוצא בלחץ גבוה במיוחד מהגרניקים מסוגל “לקלף” צבעים, שאריות בטון, דבקים וטיח בקלות רבה, ללא לכלוך ובזמן קצר. קראו עוד על: פתרונות ניקיון לתעשיית הבנייה.
  3. ניקוי לולים, רפתות דירים - לכלוך רב של צואה, נוצות, פרווה והפרשות נוספות מאפיין לולים, רפתות ודירים. תהליך הניקוי של מקומות אלו לוקח זמן רב וקשה להשיג תוצאות מושלמות בדרכים הסטנדרטיות. באמצעות מכונות שטיפה בלחץ מים קרים ניתן להזרים את הפסולת בקלות ובמהירות אל עבר הביוב או נקודת האיסוף וזאת מבלי להשתמש בציוד כבד או להתלכלך יתר על המידה. יש לציין כי התהליך היעיל גם מונע את האפשרות להידבק בזיהומים ומחלות במהלך ההתעסקות עם ההפרשות השונות.
  4. ניקוי משטחי עבודה, מחסנים, חצרות, בריכות ושבילים - אם בידכם משטח עבודה שאתם משתמשים בו לצרכי פנאי, מחסן, גינה, שביל בחצר או אפילו בריכת שחיה או נוי שאותן רוקנתם לקראת החורף, הרי שאתם יודעים עד כמה מלאכת הניקוי של אותם חפצים עלולה לגרום לכם ללא מעט כאבי ראש וסבל מיותר. שפשוף באמצעים פרימיטיביים כגון ראשי מטאטא טבולים בסבון או סקוצ’ים למיניהם פשוט קשה מאוד מבחינה פיזית, מה גם שהוא אינו משיג לעולם את התוצאות המושלמות. במקום להתאמץ ניתן להשתמש במכונת שטיפה בלחץ מים קרים ולהסיר כל דבר שנצמד למשטח (אבק, חול וכו’) בקלות וביעילות.
  5. הכנה לצביעה מחדש - על מנת לחדש צבע של משטח כלשהו, יש לוודא כי הוא נקי מאבק וחלק לחלוטין. פעמים רבות משימה זו מתגלה כבלתי אפשרית וזאת כאשר הספסל שלכם מתקלף מצבע, הדקים מלוכלכים לגמרי והגדר שלכם מלאת חלודה. גם במקרים הללו מכונת שטיפה בלחץ מים קרים היא פתרון אידיאלי. המכונה למעשה “משייפת” את פני השטח של המשטחים עמם היא באה במגע ועוזרת להכינם לקראת צביעה מחדש. ניתן להשתמש במכונה זו גם בקירות המבנה החיצוניים לקראת צביעה מחדש לרבות במקרים של השחתה וונדאליזם (למשל, גרפיטי) והסרתם המוחלטת טרם הצביעה.

חברת עוז בת גלים מתמחה ביבוא, שיווק והתקנת מגוון רחב של מכונות שטיפה, ובאפשרותנו להתאים במיוחד עבורכם את שירות הניקיון המתאים לצרכיכם. צרו עימנו קשר במספר 1-700-701-174 ונשמח לעמוד לשירותכם.

באותו נושא