"עוז בת גלים" וחברת "ISTOBAL" מביאות לישראל את מכונות השטיפה לרכבים הטובות ביותר בעולם. 

מכונות השטיפה לכל כלי התחבורה, מתנהלות כיום, באופן דיגיטלי מתקדם ביותר, וכיום המכונות כולן מצוידות בטכנולוגיית Smartwash הנותנת לבעל העסק, כוח ניהולי דגיטאלי מתקדם ומתוחכם ביותר.

טכנולוגיית Smartwash

תוכנת Smartwash מאפשרת לך להפוך את העסק שלך למבוקר, מפוקח ומנוהל כל העת. הטכנולוגיה מאפשרת לך לצפות כל העת בנתונים הכספיים של המכונה, אפשר לפלח התנהגויות של לקוחות בדפוסים של פעילות לאורך ימים ושעות. אפשר לפלח התנהגויות אישיות של לקוחות, על מנת להגביר את נאמנות הלקוחות.

התוכנה מספקת מידע על הציוד, תחזוקה וחומרי ניקוי, על תחזוקת המכונות ועל שימוש בחומרי הניקוי, ומקלה על תחזוקתן. כל זאת על מנת להבטיח זמינות תפעולית מקסימלית ושל המכונה לשמור על רווחיות גבוהה של העסק. מערכות חיישנים מעבירות אינפורמציה על שעות הפעילות, על מצב הציוד, ועוד. בנוסף,הצוות הטכני שלנו יכול לפתור אירועים שונים מרחוק, על מנת להבטיח ככל האפשר את העבודה השוטפת.

מכונות שטיפה בשירות עצמי

נקודה חשובה מאד שיש להתייחס אליה, היא הכיוון שאליו נעים מרבית עסקי מכונות השטיפה לרכבים באירופה ובארצות הברית. רוב מתקני השטיפה הם מתקנים לשירות עצמי. השירות העצמי כול בדרך כלל, את מכונת השטיפה לרכבים, שואבים בשירות עצמי, מתקני שטיפה של שטיחים ועוד.

שלושה יתרונות מרכזיים יש במתחמים אלו:

  1. עלויות נמוכות של כוח אדם שמתפעל את המתחם.
  2. כוח האדם מופנה לעבודות מורכבות ויקרות יותר כמו: שירותים מגוונים של דיטיילינג, ניקוי ריפודים ועוד.
  3. מתחמי שירות שיכולים לתת שירות 24/7.

חברת עוז בת גלים תלווה אותך ותשתף אותך בכל הידע, הטכנולוגיה שיש ברשותנו. אנו נעזור לך להפוך את החזון למציאות. אנו שמנו לעצמנו למטרה להוביל את שוק מכונות השטיפה לרכבים לעולם טכנולוגי וחדשני ביותר, על מנת שלקוחות הקצה, יפיקו את המיטב ממתקני השטיפה, ויוכלו לנהל את המודל העסקי כך שיביא לעלייה ברווחיות במונחים כלכליים, ניהוליים וזמנים. דברו איתנו, המומחים שלנו כאן עבורכם.