שואב אבק רטוב יבש השואב ושוטף בבת אחת, מבלי להתפשר על איכויות הניקיון והגיינת הבית, המשרד, החנות ועוד.

מכונת השטיפה לרצפה של חברת Nilfisk הדנית, COMBI 3500 שואבת ומנקה פסולת יבשה ורטובה בו זמנית. שואב אבק רטוב יבש הוא פתרון ל- All-One לניקוי הרצפות שלך בצורה מהירה, קלה והיגיינית.

אנחנו רוצים להפוך את הימים שלכם לקלים ונעימים יותר

במרוץ החיים ומגוון המשימות שיש לבצע, אנחנו מחפשים פתרונות שיקלו עלינו. ויאפשרו לנו להתמקד במשימות החשובות של החיים. שואב אבק רטוב יבש של חברת "Nilfisk", נועדה לסייע בניקוי הבית, ולשמור על סביבה ביתית נקיה, נעימה ובטוחה. מכונת השטיפה הניצבת "Nilfisk Combi", שואבת ושוטפת במעבר אחד את כל סוגי המשטחים. 

ניקוי במכונת השטיפה חוסך את הטרחה של המגב והדלי המסורתי

סימני החיים שלנו מפוזרים בבית לכל אורכו ורוחבו; ילדים, אורחים, חיות מחמד, ביקורי משפחה משאירים סימנים של חיים ותנועה. במקום להשתמש במגב ודלי, מכונת השטיפה – שאיבה "Nilfisk Combi", מבצעת שתי פעולות במקביל: בתחילה האבק נשאב לתוך המיכל המיועד, ומברשת הרצפה מסתובבת על משטח הרצפה, ומעניקה ניקוי עמוק.

מכונת השטיפה מוסיפה באופן אוטומטי, מים וסבון נקיים בתהליך השטיפה

המכונה בעלת שני מכלי מים נפרדים. אחד למים נקיים ואחד למים מלוכלכים שנאספים בתהליך הניקוי. מבנה זה של שני מכלים מבטיח ניקוי היגייני ובטוח. מכונת השטיפה הזקופה, Nilfisk Combi, משתמשת במי ברז רגילים עד טמפרטורה של 60 מעלות, ויכולה לנקות גם עם חומר ניקוי ייעודי שמתווסף למיכל המים.

  • מגב המכונה נמצא מתחת לפיית הריסוס, ובזכות מבנה זה, תהליך הניקוי והייבוש מתרחש בקלות ובמהירות.
  • עיצוב המכונה קומפקטי ולמעשה, היא תופסת פחות מקום משואב אבק, או מדלי, מגב וסמרטוט.
  • מכלי המים מכילים כל אחד מהם בנפרד 0.5 ליטר. מה שהופך את המכונה לקלה לניווט, ניוד ועבודה ממושכת.

אחזקת המכונה ותפעולה

למדנו ברבות השנים, שכדי לנצל את היכולות הטובות של ציוד הניקוי לאורך זמן, יש חשיבות רבה, להפעיל ולתחזק את ציוד הניקוי לפי הוראות היצרן. מילוי וריקון של שני מכלי המים מתבצע בקלות ובמהירות, ולא פוגע בתהליך העבודה השוטפת. כאשר מכונת הניקוי לא בשימוש, המברשת נשלפת בקלות, ומונחת בתוך מגש שעליו ניצבת המכונה. כך נשמרת מברשת הניקוי באופן האידיאלי ביותר לשימוש לאורך זמן.

יתרון נוסף הוא פונקציית הניקוי העצמי של מכונת השטיפה Nilfisk Combi. כל שעליך לעשות הוא למזוג מעט סבון ומים במגש שנשאבים למכונה. בעת הפעלת המכונה נשאב הנוזל והסבון לתוך מכונת הניקוי, ומתחיל ניקוי אוטומטי פנימי לכל הצינורות והמסננים של מכשיר השטיפה.

יש לכם שאלות? כנסו לשאלות נפוצות, כתבו לנו או התקשרו 1-700-701-174, אנחנו כאן בשבילכם!