השימוש בציוד הניקוי התפתח רבות בשנים האחרונות.

ההתפתחויות הטכנולוגיות האיצו תהליכים מרכזיים בכל הקשור לניקיון, במגוון של מגזרים תעשייתיים, מסחריים, חקלאיים ועוד. חשוב לזכור, שלכל מגזר יש את צרכי הניקוי הייחודים שלו, שתפקידם לייעל את תהליך העבודה, להקפיד על איכות המוצרים והעבודה, ולשמור על בטיחות בסביבת העבודה. יתרה מכך, מגזרים שונים זקוקים לאישורים שונים, המעידים על איכות המוצרים ועל בטיחותן.

לכן, בשיחה המקדימה היועץ המקצועי שלנו, ישאל שאלות חשובות, שעל חלקן לא חשבת או לא ייחסת מספיק חשיבות. אולם, כל מטרתו של אבחון זה, היא להתאים את ציוד הניקיון הטוב ביותר עבורך, ולמנוע ככל האפשר עוגמת נפש או השבתה מיותרת של זמן במהלך העבודה השוטפת.

טיפים לניקוי אביבי

אבחון הצרכים של תהליכי הניקוי:

  • הכרת צרכי הניקוי (מגיע עד לרזולוציות מפורטות ביותר).
  • הכרת סביבת העבודה.
  • אבחון סביבת העבודה לפי מתחמים או צרכים (במידה ונדרש).
  • הכרת החומרים שיש להסיר מסביבות העבודה.
  • האם יש צורך באישורים ייחודיים מהרשויות?
  • מהם החומרים והכימיקלים החסכוניים והבטיחותיים שמתאימים לתהליך הניקוי?
  • מהו ציוד הניקוי האפקטיבי, החסכוני והבטוח ביותר שיש ל"עוז בת גלים" להציע.

חשוב לזכור, בסופו של דבר, איש המקצוע יוכל להתאים לך את ציוד הניקוי וחומרי הניקוי, על מנת שעבודת הניקוי תהיה היעילה, החסכונית והבטוחה ביותר עבורך.

ציוד ניקוי והשימושים האפשריים:

המונח "ציוד ניקוי" הוא ציוד רחב מאד. לכל מכשיר / ציוד יש מטרות ייעודיות וייחודיות לו, יחד עם יכולות מגוונות ושונות. בנוסף, כל קטגוריה ייחודית היא גם בעלת יכולות שונות, המסייעות להתמודד מול אתגרים שונים. טווח מכשירי הניקוי נע ממכונות שטיפה רכובות, מכשירי שטיפה בלחץ, שואבי אבק, קיטוריות, מטאטאים ועוד.

  • מכונות שטיפה בלחץ - מכשירי שטיפה בלחץ מגוונים ביותר. מתמודדים ביעילות ובקלות, בסביבות עבודה מאתגרות ומול פסולת מגוונת. מכשירי השטיפה בלחץ יעילים ל: מטבחים, חדרי אוכל, מוסכים, שבילים, חניות, חצרות, ואפילו ניקוי של רכבים, נגררים, משאיות ועוד.
  • שואבי אבק - שואבים הם עולם ומלואו. שואבים המתמודדים עם שאיבת אבק, שאיבת נוזלים ופסולת, שואבים מוגני פיצוץ המתאימים לשאיבת חומרים שיכולים לייצר התלקחויות : סוכר, גרגרים שונים, קמח, אבק נפיץ ועוד. שואבים לתעשיית המזון, התרופות ועוד.
  • מכונות טאטוא - מטאטים הם חלק מציוד הניקוי, שמאפשר לעסק להמשיך ולהתפתח, תוך שמירה על ניקיון באיכות טובה ביותר ובחיסכון ניכר בעלויות של כוח אדם. המטאטים מצוידים בראשי טאטוא מסתובבים, הממוקמים מתחת למכונה. המטאטים חלקם מכניים וחלקם עם נהג היושב ונוהג על המטאטא. הם אידיאלים לשימוש לניקוי חיצוני בגדלים שונים, החל מסביבת עבודה בתחנת דלק, אזור מסחרי קטן ועד אזורי אחסון גדולים, מרלוגים, חניות, קניונים, פארקים ועוד.
  • מכונות ניקוי וריפודים שטיחים - מנקי שטיחים וריפודים – ציוד ניקוי חשוב ביותר לניקוי עמוק וחידוש של שטיחים, ריפודים, מזרונים ועוד. חשוב לדעת, שהנתונים על מרבצי הקרדית והעובש בשטיחים ובריפודים מדאיגים מאד.

    *האם ידעתם למשל, שבכל מזרון חיות כ-10 מיליון קרדיות חומות, שמוקפות במאות מיליוני גללים, שתוך כדי שינה, נכנסים לתוך מערכת הנשימה שלנו. ומשפיעים רבות על הבריאות שלנו? תחשבו על זה...

    מכונות לניקוי השטיחים וריפודים, הינם בעלי יכולת ניקוי עמוקה ויסודית, שמצליחים לחסל את המושבה הזו, שרוחשת פעילות בעת שאנחנו והיקרים שלנו ישנים. מנקי הריפודים והשטיחים, מצליחים גם להסיר כתמים ולכלוכים שונים, מהשטיחים, כסאות, ספות ועוד. לרענן את מראה השטיחים והספות בבית, ולהפוך את הסביבה לנעימה ובטוחה.
  • מכונות שטיפה לרצפה - מכונות שטיפה לרצפה, הן מכונות אידיאליות לניקוי משטחים מגוונים מבחינת החומרים ומבחינת צרכי העבודה. מכונות השטיפה לרצפות, הן פעמים רבות הופכות להיות ציר מרכזי בתהליך הניקוי. הן בעלות יכולות מרובות, אידיאליות לשימוש יומיומי וקלות ביותר לתפעול, ומאפשרות לעובדים שונים, בשעות עבודה שונות, להשתמש במכונת השטיפה. מכונות השטיפה לרצפות, מגיעות בגדלים שונים לצרכים שונים. יש מכונות שטיפה שאפשר לנקות איתה תוך כדי הליכה. ויש מכונות שטיפה רכובות, שנהג המכונה, עושה את פעול הניקוי תוך ישיבה. מכונות השטיפה, הן עולם טכנולוגי מתקדם ביותר. בטיחותיות למפעיל ולסביבה, וקלות ביותר לתפעול ולתחזוקה שוטפת.
  • מכונות שטיפה אוטונומיות - כיום, העולם נע בקצב מהיר ביותר, לעולם של מכונות שטיפה לרצפות אוטונומיות. מכונות שטיפה שנותנות מענה איכותי, מתקדם לסביבות שצריכות ניקוי מתמשך ללא פשרות. בעולם ובארץ, החלו לגלות את היתרונות הגלומים במכונות אלו: בבתי ספר, באולמות ספורט, שדות תעופה, אולמות אירועים, אולמות כנסים, בתי חולים, קניונים ועוד.

הטיפ הטוב ביותר עבורכם, היא להתייעץ עם איש מקצוע, שידע לשאול את השאלות הנכונות, וכך מתוך המגוון הגדול של ציוד הניקוי, הוא ידע להתאים עבורך את הציוד היעיל, האפקטיבי והחסכוני ביותר עבורך.

חיסכון, יעילות וקשר ארוך טווח

  • לאחר שבוחרים את ציוד הניקוי ומתאימים אותו לצרכים השוטפים, על מנת שאפשר יהיה להשתמש באופן יעיל, חסכוני ולאורך זמן, יש חשיבות גדולה באחסון המכונות ובתחזוקה שלהן, באופן מדויק.
  • יש להקפיד על הוראות הטכנאי, שמספק את המכונות:
    למשל במכונות שטיפה לרצפות, יש צורך בניקוי המגבים ושמירה על איכותם, ניקוי מכלי המים המלוכלכים.
    במטאטים למשל, יש להקפיד שהמברשות יהיו נקיות על מנת שתהליך הטאטוא יהיה רציף וללא בעיות.
    בשואבי אבק, יש להקפיד על ריקון השקיות ובעת הצורך החלפתן. יש לנקות באופן קבוע את המסננים, על מנת שישאבו היטב, ולא יחזירו לחלל החדר חלקיקי אבק וחומרים נוספים.

הסטטיסטיקה העולמית מדברת על כך, שכאשר מקפידים על איכות האחסון והתחזוקה, נחסכות שעות של השבתות , ולפחות 15 קריאות שירות.

אז קדימה, בואו נדבר 1-700-701-174

ועוד באותו נושא: