חברת "NILFISK" משפרת את דירוג הקיימות העסקית שלה וזוכה בציון כסף של ECOVADIS, שעוסקת בהעלאה ושיפור המודעות של קיימות סביבתית בעולם הייצור ושרשרות האספקה.

חברת "NILFISK" זוכה להכרה על ההתקדמות המתמשכת שלה בנושא קיימות חברתית תאגידית (CSR). היא זכתה בציון כסף בפרס ECOVADIS, שעוסקת בהעלאה ושיפור המודעות של קיימות סביבתית בעולם הייצור ושרשרות האספקה.

החברה לקחה על עצמה לשפר את מאמצי הקיימות שלה, לאורך שרשרת היצור והאספקה ולהפחית ככל האפשר את פליטת גזי החממה וכן להפיץ ולמקד את מאמציה, בקרב עובדיה, ספקיה ו-100 המדינות שהיא בקשרי מסחר איתם.

"ההתקדמות היא לאורך זמן, ואצל הספקים השונים ולכן, יש שביעות רצון כאשר רואים את התוצאות" אומרת קמילה ראבי, מנהלת קשרי לקוחות, של חברת "NILFISK".

הדירוג השנתי של EcoVadis, כולל 21 אינדקטורים על פני ארבעה נושאים עיקריים: סביבה, עבודה וזכויות אדם, אתיקה ורכש בר קיימא. שדרוג הציון של Nilfisk מונע בעיקר מהפעולות הסביבתיות של החברה, כולל מחויבותה להפחית את פליטת גזי החממה.

דירוג חברת "NILFISK" חשוב ללקוחות ולבעלי עניין נוספים, המונעים מהגברת המודעות והביקוש להתקדמות בכל נושא הקיימות והסביבה.