שואבי אבק תעשייתיים

איכות מוצר עליונה, מה עוד? תעשיית הקרמיקה ידועה בכמות האבק שהיא מייצרת בכל אזורי אתר העבודה. האבק נוצר בכל תהליך העבודה: בזמן הפריקה, העבודה, הליטוש, הייבוש ועוד, בעיקר בתהליך הייצור במסועים ובאזור התנור.

שואבי אבק התעשייתיים בהתאמה לצרכים של תעשיית הקרמיקה.

"עוז בת גלים" מספקת לעוסקים במלאכה בייצור הקרמיקה מכונות ניקוי מקצועיות שיכולות לסייע בכל שלב של עבודה, תוך שמירה על איכות המוצר ועל בטיחות צוות העובדים והלקוחות. ציוד הניקוי התעשייתי, מאפשר לקווי היצור לעבוד ללא הפסקה תוך חיסכון בעלויות של מים, כימיקלים וזמן עבודה. תוך שמירה על תקני הבטיחות והאיכות הגבוהים ביותר.

מכונות ניקוי מקצועיות עבורך:

יתרונות בשימוש הציוד המקצועי של "עוז בת גלים"

  • הקפדה על שלמות ואיכות המוצר.
  • צמצום עלויות התחזוקה.
  • בטיחות המפעיל.
  • יעילות וחיסכון בכל המדדים.

מעוניינים במידע נוסף? כתבו לנו או התקשרו לקבלת ייעוץ אישי והצעת מחיר.

ניקוי הציוד והמוצרים

בכל הנוגע לניקוי אבק השריפות, שואבי האבק של "עוז בת גלים" מספקים פתרון קל ומהיר בכל הנוגע להסרת חלקיקי אבק העלולים לפגוע במוצרים, בציוד ובצוות העובדים. ציוד הניקוי וחומרי הניקוי מבטיחים את איכות המוצר הגבוהה ביותר תוך כדי הסרת כל חומרי הגלם המפריעים לאיכות המוצר הסופי.

ניקוי פס ייצור

באמצעות ניקוי פס הייצור על ידי שאיבת אבק מתמדת של קו הייצור וסביבתו, ציוד הניקוי המקצועי של "עוז בת גלים" מבטיח את שלמות ואיכות המוצר, תוך הפחתה של עלויות תחזוקה והקפדה על בטיחות צוות העובדים. שואבי האבק התעשייתיים של "עוז בת גלים"  מספקים תהליך שאיבה בעל יעילות גבוהה עם מסננים באיכות ובתקנים של HEPA, אשר מבטיחים התמודדות יעילה ובטוחה מפני אבק דק ומסוכן.