פתרונות ניקיון לרכב

בתעשיית הרכבים המגוונת שמירה על ניקיון ונראות הוא חלק משמעותי בשמירה על המוניטין, היעילות והפרודוקטיביות של העסק.

תעשיית הרכבים

אתרי רכב נקיים משאירים ללקוחות רושם נכון

אולמות תצוגה, מוסכים וחנויות נקיים הופכים את המפגש בינך ובין הלקוח למזמין ונעים, ובעת הזו גם לחוויה של ביטחון עבור הלקוחות והעובדים. כאשר לקוחות נכנסים אלייך, הרושם הראשוני חשוב מאוד. לכן, הניקיון באזורים הפנימיים והחיצוניים הוא חובה. "עוז בת גלים" מציעה לך פתרונות מושלמים לניקוי פנים והחוץ של מכוניות, אולמות תצוגה, מוסכים וחנויות. ניקיון משדר יעילות, פרודוקטיביות ומקצועיות. בימים מאתגרים אלה, הוא משדר גם חוויה של שמירה על בטחון הלקוחות והעובדים. רוצים לשמוע עוד? כתבו לנו או התקשרו 1-700-701-174.

שפר את הניקיון ושפר את התפוקה

סביבה נקייה משדרת רצינות, יעילות, פרודוקטיביות וביטחון. אולם תצוגה המשדר ניקיון מאפשר ללקוח להתפנות לתהליך המכירה. במוסכים ובמרכזי תיקון נוספים, שבהם מצטברים חומרים שונים ומורכבים, מרביתם חומרים שומניים  שקשה להתמודד מולם, יש צורך בפתרונות ניקוי רבי עוצמה ובטיחותיים. ציוד ניקוי וכימיקלים היכולים להתמודד עם אתגרי הניקיון ויחד עם זאת לשמור על בטיחות העובדים והלקוחות. "עוז בת גלים" מציעה לתעשיית הרכב על נגזרותיה השונות, ציוד ניקוי וכימיקלים ייעודיים שמתמודדים בסביבות השונות. החל ממטאטאים, מכונות פולישמקרצפות ומכשירי שטיפה בלחץ מים חמים / קרים.

יתרונות  ציוד הניקוי של "עוז בת גלים"

ניקיון אתר העבודה משפר את חווית הבטיחות של הלקוחות ושל העובדים. ציוד ניקוי שנבנה באופן ארגונומי משופר. שכל מטרתו לעזור לצוות העובדים לחסוך בעלויות של זמן, כימיקלים וזמן עבודה. במרחב עבודה דינמי, יש חשיבות לשמירה על בטיחות העובדים והלקוחות באמצעות מיזעור אדים כימיים, מניעה של רצפות חלקלקות על מנת למנוע תאונות החלקה ונפילה. ציוד הניקוי והכימיקלים עומדים בדרישות הקיימות ציוד הניקוי משפר את איכות האוויר הפנימי. מאפשר סינון טוב יותר של אדים וכימיקלים ומפחית אדים וריחות.

שיפור הניקיון מעל 100 שנה

ציוד הניקוי של "עוז בת גלים" נועד להפוך את אולמות התצוגה, מוסכים ואתרים נוספים לתיקון רכבים, מגרשי ליסינג ועוד, לנקיים, פרודוקטיביים ובטוחים, פתרונות הניקוי הסביבתיים ברי קיימא ש"עוז בת גלים" מציעה  צורכים פחות מים, וחוסכים בעלויות של כוח אדם. פעולות אלו יהפכו את מקומות העבודה שלכם למקומות חווייתיים, מזמינים  ובטיחותיים.

לצפייה בסירטון נוסף לחצו כאן: