מכונת שטיפה תעשייתית

"עוז בת גלים" מתמחה בפתרונות עבור תעשיית המזון. פתרונות ייחודיים אשר נועדו להגביר את הביטחון של העובדים והלקוחות, יחד עם תנאי היגיינה וחיטוי ברמה הגבוהה ביותר. כל הפתרונות שאנו מציעים מאושרים על ידי ATEX ועומדים בתקני GMP.

ל"עוז בת גלים" יש מגוון רחב של מכונות וציוד מקצועי מהחברות האירופאיות המובילות, הנותנות מענה לכלל תעשיית המזון; מקרצפות, מייבשים, שואבי אבק תעשייתיים, מכשירי ניקוי בלחץ גבוה, שנועדו כולם להגביר את הבטיחות, ההיגיינה והיעילות בייצור המזון.

מגוון מכונות ניקוי מלא לייצור מזון

תעשיית המזון מורכבת מאזורי ייצור ואריזה שחייבים להיות נקיים ובטוחים. "עוז בת גלים" מייבאת מכונות ניקוי וציוד מקצועי מהחברות המובילות באירופה, מכונות המתמודדות בצורה הטובה והיעילה ביותר עם החומרים והסביבות המאתגרות בתעשייה זו. שמירה על רצפות נקיות, התמודדות עם נוזלים, מוצקים וחומרים שונים. מכונות הניקוי שלנו מתמודדות עם חומרים נפיצים כמו: אבק, קמח, סוכר וגרגרים שונים. מכונות הניקוי והציוד הניקוי שלנו תוכנן ויוצר כך שיוכלו להתמודד עם כל סביבת עבודה של תעשיית המזון, גם רצפות, תנורים, קווי יצור, ותחום האריזה.

כתבו לנו לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר מותאמת אישית.

 מדוע ATEX?

 אבק נפץ ממרכיבים נדיפים כמו קמח וסוכר מהווה סכנה מתמשכת בייצור המזון. שואבי אבק המאושרים על ידי ATEX ממזערים את סכנת הפיצוצים ומבטיחים סביבה בריאה בו זמנית.

אפיה ומוצרי קמח

בין אם אתם מכינים פסטה, לחם, ביסקוויטים או קונדיטוריה, יש לכם שלושה צרכים בסיסיים: שמירה על ניקיון מושלם של התנור, הבטחת היגיינה מוחלטת בסביבת הייצור ושמירה על ביצועי היעילות והתפוקה. יש בידנו מגוון של מוצרים שיאפשרו פתרונות שיאפשרו להפוך את תהליכי הייצור לחסכוניים, פרודוקטיביים ובטיחותיים.

ניקיון התנור ומשטח העבודה

  • מאפשר איכות מוצר טובה יותר.
  • מאפשר מיעוט הצטברות של אבק העלול לגרום לשריפות ופיצוצים.
  • מאפשר סביבת עבודה בריאה נקייה ובטוחה יותר.

ניקוי תנורים

שמירה על החלק הפנימי של התנורים שלך, ללא פירורים שרופים, קמח או כל פסולת אחרת, שתסייע במניעת זיהום של המוצרים. "עוז בת גלים"  והחברות המובילות באירופה, ממליצות להשתמש בשואבים תעשייתיים המצוידים במסנן Nomex. שואבים המכבים את עצמם ואף מגוון רחב של אביזרים אופציונליים שתוכננו במיוחד להתמודד מול משטחי עבודה וציוד חמים.

ניקיון מאפיות

העבודה במאפיות יכולה להיות מסווגת כאתר עבודה המצריך התייחסות כסביבת עבודה חסינת פיצוץ. כאשר מגדירים סביבת עבודה כ"חסינת פיצוץ" יש צורך להבטיח מכונות וציוד ניקוי שיבטיחו את בטיחות העובדים, הלקוחות והמקום. לכן, יש צורך לעשות שימוש בשואב אבק מוגן פיצוץ של ATEX, Hazloc או IeCex Nilfisk על מנת להגביר את הבטיחות ואיכות המוצר.

ניקוי קו המזון

  • ציוד הניקוי של קו המזון מאפשר היגיינה מקסימלית לאורך קו הייצור המלא.
  • ציוד הניקוי לא משבית את המכונות.
  • הרצפה בטוחה ונקייה.
  • המוצרים איכותיים.

שאיבת אבק מתמדת

פירורים שרופים, קמח או כל פסולת ייצור אחרת, עלולים לזהם את המוצר שלך. שימוש במערכות שאיבה תעשייתית מאפשר לאסוף באופן רציף פסולת ייצור. עבור קווי ייצור גדולים, ומורכבים מערכת שאיבה מרכזית עשויה להיות הפתרון הנכון.

ניקוי קו

ניקוי יום יומי של קווי ייצור חוסך זמן וכסף. שומר על תקינות קו היצור ועל העבודה השוטפת. שואבי אבק תעשייתיים וגרניקים לשטיפה בלחץ גבוה, המשתמשים במים חמים או קרים יכולים לשמור על קו היצור מפני תקלות, לשמור על היגיינה ועל בטיחות המוצר. מכונות שטיפה בלחץ מחסלים אורגנזימים שונים, חוסכים עלויות של זמן וכסף, ובעיקר מונעים השבתות של המכונות המפעילות את קו היצור.

יתרונות ניקוי קו

  • מקום עבודה בטוח יותר
  • אין זיהום מוצר
  • תפוקה מוגברת

ניקוי רצפה

על מנת לנקות את משטחי הרצפה המורכבים, המגוונים והמאתגרים, יש לנו עבורך, מגוון רחב של מקרצפות רצפה, המקרצפות מותאמות לסוגים שונים של רצפות, ולהתמודדות בטוחה ויעילה עם החומרים השונים שיש על הרצפה, שיש לסלק במהירות ובבטיחות. מקרצפות הרצפה יעילות, פרודוקטיביות וחסכוניות ביותר, בכל מה שכרוך בעלויות של מים, כימיקלים וזמן עבודה. המקרצפות מנקות ומייבשות באת הרצפות במהלך אחד, שהיא נקודה משמעותית עבור היגיינה ובטיחות. ניקיון קבוע לסביבת עבודה מאתגרת, במיוחד בעת הזו, מייצר חוויה בטוחה, נעימה ופרודוקטיבית לעובדים וללקוחות.

ניקוי תיקרה

במקומות המייצרים מזון, יש צורך להביט גם למעלה. אבק וחלקיקים מצטברים על קורות התקרה של מפעלי תעשייה, מפעלי מזון ועוד. האבק והחלקיקים השונים גורמים לבעיות כאשר האבק נופל מצינורות וקורות תלויים על קווי הייצור והמכונות, הדבר עלול לגרום לתקלות טכניות ולזהם את המוצר.

ניקוי שטח גדול

ניקוי שטחים גדולים עם כמות גדולה של פסולת לוקח זמן רב עם כלים מסורתיים. באמצעות מכונות ניקוי וציוד של חברת "עוז בת גלים", אפשר להפחית באופן מידי את עלויות זמן הניקיון והמשאבים המוקדשים לכך. כתוצאה ממהלכים אלו, אפשר להגדיל את התפוקה והבטיחות במתקן הייצור שלך.

שאיבה בתהליכי הגמר ובתהליכי האריזה

השואבים משמעותיים ביותר בכל תהליכי הגמר של המוצר ובתהליכי האריזה. שימוש בשואבים מותאמים מאתר מספר יתרונות:

  • אין השבתה של מכונות הייצור
  • הימנע זיהום המוצרים
  • מגדיל את היעילות והבטיחות בפעולות האריזה

איסוף שאריות וקצוות

בתהליך האריזה, מכונות החיתוך מייצרות פסולת, שאריות וגימורים. שואבי התעשייה השונים שיש ל"עוז בת גלים" נועדו במיוחד לאיסוף השאריות והקצוות, תוך כדי שמירה רציפה של פעולות הייצור ובטיחות המוצר והעובדים.

קפה ותה  

מוצרים ייחודים אלו, מחייבים התייחסות ייחודית.  ל"עוז בת גלים" יש פתרונות למפעלים ומקומות העוסקים במוצרים אלו, כמו מסועים פנאומטיים וכן, מערכות שאיבה מרכזיות שנועדו להבטיח ייצור תקין של טונות של חומרי גלם אלו.

יתרונות מערכות השאיבה והמסועים הייחודים לקוי יצור אלו:

  • המערכת מאפשרת המשך ייצור אוטומטי.
  • ציוד הניקוי האוטומטי והאיכותי מונע נזק למוצר בתהליכי הייצור.
  • המערכת מאפשרת שיפור מתמיד של איכות המוצר.
  • ציוד הניקוי מונע בזבוז של אבקות הקפה והתה.
  • המסועים הפנאומטיים של חברת "עוז בת גלים" מהחברות האירופאיות המובילות, מיועדות להעברת דגנים ואבקות. האבקות והדגנים נלקח ישירות משקיות, משקים ומיכלים גדולים. המסועים יכולים לשחרר את חומרי הגלם על פי הצורך; מרחק, זמנים וכמויות.      

קווי ייצור אסוף אבקת קפה

כמוסות ותרמילים, לפני שנארזים, עוברים תהליך הברשה. חומר הגלם שנשאר, נאסף על ידי מערכות השאיבה המותאמות לצרכי קו היצור, ומוחזרות לקווי היצור. פשוט יעיל ומועיל. האבקה המתקבלת משוחזרת על ידי מערכת השאיבה מרכזית ומוחזרת באופן תקין למחזור הייצור. פשוט, יעיל, מועיל.

יצור מוצרי חלב

במקומות העוסקים ביצור חלב, ניקוי וחיטוי יעיל וממוקד של הסביבה והציוד, לפני הכנת המוצר ואחריו הם תהליכים מחייבים. מטרת הניקוי המרכזית בקו מוצר זה, הוא סילוק פסולת, לכלוך או עובש מחומר הגלם. מכונות השטיפה בלחץ, של "עוז בת גלים" יכולות להאט או לבטל את התפשטותם של מיקרואורגניזמים ומזיקים העלולים לפגוע בהיגיינה ובאיכות המוצרים.

יתרונות מכונות שטיפה בלחץ בקווי היצור של מוצרי החלב:

  • תהליכי היגיינה וחיטוי מהירים.
  • מכונות שטיפה העומדות בכל התקנות.
  • מכונות השטיפה בלחץ, יעילות חסכוניות ובטוחות.

תהליכי יצור הבשר

בתהליכים של עיבוד בשר, ניקוי, חיטוי ועיקור של ציוד וכלים, יש צורך להקפיד על תהליכי החיטוי והניקוי באופן תכוף ושיטתי. ל"עוז בת גלים" יש את ציוד הניקוי שמתמודד עם האתגרים המורכבים של תהליכי יצור הבשר שמצליחים ליצור ניקוי עמוק וחיטוי לאורך זמן. תהליכי העבודה מאפשרים עבודה בסביבה בטוחה ונקייה שעומדת בכל התקנות הנדרשות. ל"עוז בת גלים" יש שואבים  תעשייתיים המיועדים לעבוד באתרים שעוסקים בתהליכי יצור הבשר ובעיבודו. השואבים התעשייתיים מיועדים לשאוב פסולת ונוזלים ואף מסוגלים להפריד בין סוגי הפסולת.

היתרונות שואב רב עוצמה מאפשר ללקוחות שלנו:

  • לאסוף כל סוג של נוזל.
  • לאסוף כל פסולת.
  • לאפשר תהליך ייצור ועיבוד נקי, היגייני ובטוח.
  • כל תהליך השאיבה מתרחש במכשיר אחד.

שימוש בהמלחה

מכונה להמלחה מבטיחה אחוז מדויק של מלח. פעמים רבות המלח כחומר גלם, מבוזבז בטעות וכתוצאה מכך, קילוגרמים רבים של מלח מבוזבזים לחינם. לכן, יש צורך להחזיר את המלח במהירות לקו הייצור. השואבים התעשייתיים הייחודים שאנו מייבאים מיוצרים מנירוסטה ייחודית שכל ייעודו להחזיר מלחים וחומרי גלם נוספים לקווי הייצור. 

יתרונות השואב הייחודי:

  • מגדיל את מערך האוטומציה. 
  • מאפשר יצירה של תהליכי בקרה ויעילות
  • מונע  בזבוז יתר של מלח וחומרי הגלם.

ניקוי הכלים והציוד

כאשר מדברים על ניקיון האתרים של תהליכי ייצור ועיבוד הבשר, נדרש ציוד ניקוי מקצועי שייעודו פינוי פסולת מאתגרת במאמץ מינימלי ככל האפשר. מכשירי שטיפה בלחץ ניידים או נייחים, מציעים מגוון של פתרונות לניקוי וחיטוי עמוק, בכל שלבי הייצור. מכונות השטיפה בלחץ, יעילים בכל שלבי קווי הייצור; מתהליכי עיבוד הבשר ועד לניקוי רצפות. מכונות השטיפה בלחץ, אפילו יעילות בניקוי המשאיות המובילות את המוצרים הסופיים. 

לשימוש במכונות השטיפה בלחץ יתרונות רבים:

  • מכונות השטיפה בלחץ מאפשרים תהליכי ניקוי וחיטוי יעילים ועמוקים.
  • חוסך זמן בניקיון.
  • מאפשר עמידה בכל הנוהליים והכללים בתהליכי היצור והאריזה.
  • יוצר סביבת עבודה בטוחה יותר.