ציוד ניקיון לחקלאים

מגידול בקר ועד לייצור יין - אנו מציעים את הפתרון הנכון לכל צורך.

התפתחות החקלאות והתהליכים השונים בייצור החקלאות, גורמת לביקוש תהליכי אוטומציה וציוד מתקדם. "לעוז בת גלים" יש מכונות ניקוי מקצועיות מהחברות האירופאיות המובילות, של מערכות נייחות למתקני החקלאות, לחללים חיצוניים, חצרות, בריכות, וקווי יצור.

הפתרונות שלנו

אנו מציעים לשפר את התברואה ולהגביר את התפוקה:

  • ניקוי קבוע מגן על בעלי החיים מפני מזיקים ומחלות.
  • דרישות ההיגיינה הופכות מחמירות יותר, דרישות שמחייבות זמן חשוב מהעבודה היומיומית.

לנו בעוז בת גלים יש אפשרות לעזור לכם, לעמוד בדרישות המחמירות. החל משטיפות לחץ ועד מערכות ואקום וציוד לטיפול ברצפה.מכונות ניקוי ניידות או נייחות. מכונות הניקוי שלנו חזקות מספיק כדי להבטיח שכל מתקני החקלאות השונים יעמדו בדרישות המחמירות ביותר.

מכונות הניקוי חוסכות זמן בתחזוקה ועוזרות לך להגיע לתפוקה מרבית

מכונות הניקוי שאנו מייבאים, שומרים על חיי הציוד שלך, על מנת להגביר ולשמר את התפוקה הטובה ביותר עבורך. אנו נציג בפנייך מוצרים חזקים וכמובן נוחים לשימוש מכונות עם ארגונומיה משופרת, שמשמעותה היא שמפעילי המכונה פחות עייפים וחוסכים בעלויות של עבודה. מכונות הניקוי שלנו, מצליחות להגביר את הבטיחות, ומפחיתות את הסיכון על ידי מזעור של אדים כימיים, רצפות חלקלקות ותאונות של החלקה ונפילה.

רוצים לקבל מידע נוסף וייעוץ מקצועי? כתבו לנו או התקשרו ישירות 1-700-701-174

שיפור התברואה

בין אם העסק של הוא גידול של בעלי חיים או גידול חלב, ציוד הניקיון שלנו יהפוך את המתקנים שלך לנקיים יותר, יחד עם שיטות ניקיון פרודוקטיביים יותר. פתרונות הניקוי שלנו משפרים את הניקיון עם הפחתה משמעותית בכמות הכימיקלים ועם הפחתה ניכרת בשעות העבודה יחד עם שיפור ברווחת הצוות. "עוז בת גלים" מחויבת לשיפור התברואה והניקיון, על מנת ליצור עבורך ערך מעולה, אמינות ויעילות.

ניקוי בסביבת רפתות

בסביבות של רפתות החומרים שאותם צריך לסלק מורכבים משני סוגים: אורגני ולא אורגני.

  1. הלכלוך האורגני מורכב משומן, חלבונים וסוכר.
  2. הלכלוך השני הוא אבן הגיר ואבן החלב.

למעשה את שני סוגי הלכלוך חייבים להסיר על ידי מכונות ניקוי שיכולות להבטיח תוצאה יעילה בניקיון היומיומי השיטתי.   

מכונות השטיפה בלחץ של "עוז בת גלים" יכולות להבטיח תוצאות מהירות ויעילות של ניקוי עמוק ויסודי של מסועים, מיכלים ורצפות. מכונות השטיפה בלחץ מתאימות לחללים קטנים וגדולים. לאזורים קטנים מכיוון שהם קלים, חזקים ואמינים. בסביבות רחבות וגדולות יותר, יש מכונות ניקוי וציוד מתקדם שמצליח להתמודד עם סביבות מאתגרות וחומרים קשים שדורשים התייחסות מקצועית ושיטתית.