נגיף הקורונה בעת הזו, משבש את החיים כפי שהכרנו אותם. נגיף הקורונה משפיע רבות על כולנו, בחיינו האישיים והמקצועיים.

"עוז בת גלים" והחברות שאנו עובדים איתן, הבינו שעל מנת שנוכל לעבור את התקופה הזו בשלום, יש צורך לתת מענה מקצועי, יעיל ואמין להתמודדות בטוחה ויעילה לציבור הרחב, ולאפשר ככל האפשר חזרה לשגרה בטוחה.

על מנת שכולנו נוכל לחזור לסוג של שיגרה במקביל למשבר הבריאותי, וכדי שמוסדות חיוניים ועסקים נוספים יישארו פעילים, קבוצה של אנשי מקצוע פועלים ללא הרף במישורים שונים, על מנת למצוא פתרונות יעילים, בטוחים וחסכוניים שיאפשרו לנו לשמור על סטנדרטים של ביטחון, היגיינה, ובטחון. עטית מסכה ושמירת מרחק חיוניים להישרדותנו בתקופה זו. יחד עם זאת אנו יכולים להציע לך מגוון נוסף של אפשרויות שונות, של מכונות שטיפה וציוד ניקוי מקצועי שיכולים להתמודד באופנים רבים מול נגיף הקורונה. 

אנו יכולים לשתף אותכם בכך שיש באפשרותנו לספק קשתות חיטוי לבני אדם היכולות לשמש בכניסה לכל מקום ציבורי כמו קניונים, סופרמרקטים, בתי חולים, בתי אבות, בתי ספר ועוד. בנוסף גם קשתות חיטוי המיועדות לרכבים, ונמצאים בשימוש ברחבי  אירופה, ומסייעים בעיקר בחיטוי רכבים ייעודיים; אמבולנסים, משטרה, צבא וגורמים נוספים המעוניינים וצריכים לחטא את רכבם באופן מהיר, בטוח ומקצועי ביותר.

בנוסף, יש לנו כמובן מכונות שטיפה בלחץ מים ומכוון מכונות ומכשירי ניקיון שכל תפקידם בימים השגרתיים ובימים המורכבים שאנו מתמודדים איתם, לייצר סביבת עבודה וחיים בטוחה ונקייה. ציוד הכולל מכונות שטיפה לרצפה, מכשירי שטיפה בלחץ, שואבים תעשייתיים מגוונים ומטאטאים חשמליים או מכניים, היכולים לאסוף כל פסולת ולכלוך. חומרי הניקוי של "עוז בת גלים"  מצליחים להתגבר על מורכבויות רבות של חומרי גלם שיש להסיר בסביבות עבודה וחיים רבות. ההתמודדות יעילה ובטוחה גם מול נגיף הקורונה.

פרוטוקול ניקיון

אחד הדברים המרכזיים שהמומחים ממליצים לעשות בתקופה זו, היא לכתוב "פרוטוקול של ניקיון". פרוטוקול מפורט ושיטתי, שיכלול את מרחבי הניקוי, תהליכי העבודה, זמן העבודה והציוד והחומרים הנדרשים. באמצעות פרוטוקול זה תוכל לעקוב אחר תהליכי ההגיינה והבטיחות בכל המרחבים. מומחי השיווק מציעים לפרסם את פרוטוקול הניקוי בכל מקום בסבית העבודה, על מנת שיהיה גלוי לצוות העובדים והלקוחות. צעד זה חשוב לבניית האמון ותחושת הביטחון והנינוחות של המשתמשים השונים במרחב הציבורי.

מעוניינים להתייעץ? כתבו לנו ואנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.