מאחר שבתחום מכונות השטיפה בלחץ ניתן למצוא מכונות שטיפה בלחץ מים קרים או חמים השאלה היא, באילו מקרים מכונת שטיפה בלחץ מים חמים תהיה עדיפה ולאילו שימושים?

תחשבו על כל הכוח הזה:

  • עוצמות אדירות של מאות ברים (יחידות לחץ - Bar).
  • יציאת מים בטמפרטורה גבוהה ביותר.
  • צינורות ארוכים.
  • ספיקה מרשימה וחסכונית.

כאמור, ישנן מכונות שטיפה בלחץ הפועלות על מים קרים ואחרות כלומר קיטוריות או מכונות קיטור תעשייתיות, המחממות את המים בעצמן לטמפרטורות גבוהות ומספקות מים רותחים. הבדל זה משפיע על הפונקציונליות של המכונות השונות באופן הבא: בעוד שמכונות המים הקרים מספקות כוח בלבד ופחות יכולת המסה, מכונות שטיפה בלחץ מים חמים מספקות את שניהם ולכן מסוגלות לסלק בנוסף גם חומרים שאינם יורדים בקלות ממשטחים כגון שומנים, דלקים, גריז, מסטיקים, פיח ודבקים וממיסים מיקרואורגניזמים.

חברת עוז בת גלים תשמח להתאים עבורכם את המכונה האיכותית ביותר בהתאם לצרכיכם המדויקים.
צרו עימנו קשר עוד היום בטלפון 1-700-701-174 וקבלו ייעוץ אדיב ומקיף מטעם מומחי החברה.

שימושים מרכזיים למכונות שטיפה בלחץ מים חמים \ קיטורית

מכונות שטיפה בלחץ מים חמים הן אכן איכותיות, יעילות ועוצמתיות לכל הדעות למגוון צרכים:

  • קיטוריות לצרכי חיטוי קפדניים

לחץ מים גבוה בלבד שאינו בטמפרטורה הנכונה לא מסוגל לטפל במושבות של עובשים, פטריות וחיידקים שמתבססים להם במיכלים שומניים בענף המזון והקוסמטיקה, על גבי משטחי עבודה כגון מטבחי מסעדות ומטבחים תעשייתיים, מחלבות, לולים, דירים, מאפיות ועוד. מכונת שטיפה בלחץ מים חמים מסוגלת לספק מים בטמפרטורה גבוהה ביותר (עד 150 מעלות) וע”י כך מסוגלת לחטא כל משטח (בין אם מדובר בפני שטח חלקים או מחורצים), לעמוד בתקני משרד הבריאות ולהחזיר פסי ייצור לעבודה מלאה תוך זמן קצר לאחר שעברו חיטוי מלא.

  • שימוש במוסכים ומפעלים תעשייתיים

מוסכים ומפעלי תעשייה רבים מתעסקים עם שמנים ודלקים שונים בין אם כתוצרי לוואי של העבודה ובין אם כתוצרי יעד. בכל המקרים, זליגת חומרים מתרחשת תמיד כאשר חומרים אלו אינם ברי פינוי וניקוי בצורה קלה באמצעים הרגילים. שומנים אלו עלולים בסופו של דבר לזהם את סביבת העבודה ומלבד הלכלוך הרב, אף לגרום לזיהומים ולפציעות למיניהן. השימוש באמצעות מכונת שטיפה בלחץ מים חמים פותר את הבעיה שכן המכונה מסוגלת להמיס את החומרים הללו בקלות ולפנות אותם למקום פינוי ייעודי (לביוב או בורות ספיגה למשל). קלות ההסרה של השמנים ע”י המים החמים אף חוסכת שעות עבודה רבות של פועלי ניקיון או הזמנת כלי רכב לקרצוף.

  • ניקוי כלי רכב ושאר שימושים

כלי הרכב שלנו מועדים להופעת כתמי שמן וגריז על גביהם וכאשר מדובר במשאיות, טרקטורים ודחפורים שפועלים בתנאי שטח קשים עוד יותר, משימת ניקיון הרכב הופכת לקשה בהרבה. ובכן, גם במקרים הללו מכונות המים החמים מסוגלות להסיר כל סוג של לכלוך שיידבק לכלי הרכב בקלות ובמהירות. בנוסף, ניתן להשתמש במכונות הרב שימושיות הללו גם לניקיון שבילים, רחובות, ריצופי שיש וחיפויים שונים, קניונים וחניונים ואף לחידוש חיצוני שמכונת קיטור עוז בת גליםל מבנים בהסרת פיח, עובשים וצואת ציפורים. חשוב להדגיש כי כל מכונת שטיפה בלחץ מים חמים מסוגלת לעבוד גם על בסיס מים קרים לפי בחירתכם, כך שתוכלו בקלות להתאים את השימוש במכונה לכל צורך שיעלה.

באותו נושא