ISTOBAL HW'EXPRESS תוכנן במיוחד עבור ציי אוטובוסים ומשאיות. הודות לביצועים האופטימליים שלו, הוא יכול לשטוף רכב באורך של 12 מטר בתוך כ -2 דקות, מברשות המכונה חוצות את קו אמצע הרכב מלפנים ומאחור.

תיאור המוצר

מכונה שטיפת אוטובוסים ומשאיות סטטית זו תופסת מעט מאוד מקום ואינה דורשת מסילות. המכונה בנויה לשטיפת רכבים בכל האורכים. הדגש העיקרי במכונה זו הינו תהליך הניקיון המרבי, וכן עבודה מהירה ללא עצירות מיותרות אשר מאפשרות לבצע מספר רב יותר של כלים בשעה.

מכונת שטיפת אוטובוסים ומשאיות הפרודוקטיבית ביותר עבור ציי רכב גדולים!

מכונה השטיפה הסטנדרטית מורכבת משתי מברשות אנכיות עם שני גובהי שטיפה, 3.8 או 4.5 מטר, וניתן להוסיף מברשות להגברת קצב העבודה. פיזור הכימיקלים באמצעות משאבת מינון חסכוניות על קשת השטיפה לפני המברשות, וקשת שטיפה עם אפשרות להוספה של ווקס עוזר יבוש.

כתוספת אופציונלית ובפטנט של ISTOBAL, ניתן להתאים את המברשות האנכיות למערכת הטיה קדמית המומלצת לרכבים עם עיצוב קדמי אווירודינמי. הארון הראשי כולל מסך מגע לשליטה ידידותית למשתמש ואפשרות לחיבור מרחוק. המכונה נשלטת על ידי מחשב מתקדם וחזק מתוצרת חברת Siemens גרמניה בצורה אוטומטית לחלוטין.

מערכת מיקום פשוטה מאפשרת תקשורת עם הנהג: שלוש פנסי עצירה מצביעים על מיקום העצירה הנכון בכל עת המכונה מנקה באופן יעיל ומהיר את הרכב מלפנים ומאחור.

מפרט טכני:

מק"ט97A
יצרן ISTOBAL
מסמכים
HW-Express-Brohcure