מערכות מיחזור מים ברמות שונות לפי תנאי השטח, דרישות הלקוח והתקנות בחוק

תיאור המוצר

מדינת ישראל עושה בשנים האחרונות פעולות רבות על מנת להתמודד עם המחסור במים. חלק מההתארגנות הממשלתית באה לידי ביטוי בחוקים ובתקנות הקובעות כי יש להתקין מחזורי מים במקומות שונים ומגוונים. (אחד המקומות שהחוקים מחייבים הם מתקנים המיועדים ל- "מכונות שטיפה לרכבים"). השימוש במערכות מיחזורי מים מאפשר למדינה ולנו לחסוך במים, לחסוך במשאבים כספיים ולהשתלב בתוך מערכת של ערכים שמעודדים מחויבות סביבתית ברת קיימא.

מערכות מחזור מים איכותיות ומתקדמות

אנו בעוז בת גלים, מתקינים מערכות מחזור מים איכותיות ומתקדמות של חברת "ISTOBAL" הממחזרות את "המים האפורים" והופכת אותם לאיכותיים יותר. מערכת המחזור משתמשת באנזימים, חיידקים או כל חומר זר שנועד לסייע בטיהור ופירוק כימי וביולוגי של המים.

לפרטים נוספים פנו אלינו דרך האתר או התקשרו במספר 1-700-701-174 ונשמח להעניק לכם את כל המידע והצעת מחיר מעולה!

מערכת מים אפורים

קיימות הגדרות שונות של תהליכי מחזור מים, מרבית ההגדרות עוסקות בעיקר לרכיבים השונים והמגוונים שמתווספים למים, והדרך הנכונה והיעילה למחזר את המים ולהחזיר אותם לשימוש. המים שיש צורך למחזר ב"מכונות שטיפה לרכבים" מוגדרים כ"מים אפורים".

מים אפורים - הגדרה

ההגדרה של מדינת ישראל ל"מים אפורים" או מי דולחין, כוללים את כל סוגי המים המשומשים שאין בהם הפרשות אדם. (ההגדרות של "מים אפורים" משתנים ממדינה למדינה). הבעייתיות "במים אפורים" שאינם מטוהרים היא כפולה. יש בהם חומרים ותרכובות אורגניות כמו סבונים, תרכובות הקפצה, אשר משנים את תכונות הקרקע, מזהמים מינרלים, מים ועוד, ומונעים מהסביבה להמשיך ולהתקיים.

תקן מערכות מיחזור מים

המדינה מחייבת להשתמש במערכת טיהור הממחזרת את "המים האפורים "לצורך השקיה או שימוש מחדש במקום שיזרמו לביוב. כך נחסכים לנו ולמדינה מים וכסף. לפי התקנות והחוקים שחוקקה הכנסת, חובה על הצרכן הפרטי/ המוסדי להתקין את מערכת מיחזורי המים בהתאם לדרישות של איכות הסביבה.

ההתאמות לדרישות מוטלת על הלקוח. מערכת מיחזור מים טובה חייבת לפרק את החומרים המזיקים וכל התרכובות הכימיות שיש ב"מים האפורים", על מנת להקטין למינימום את כמות החומרים המזיקים שנמצאים במים. כאשר אנו באים להתקין מערכות של מחזור מים, אנו צריכים להתייחס לסננים שתפקידים לסנן את המים מהחלקים והחומרים השונים.

מפרט טכני:

מק"ט104A
יצרן ISTOBAL
מסמכים
PTMP WATER TREATMENT