מכונת השטיפה המסחרית והאוטומטית לניקוי וחיטוי חללי הפנים באופן אוטומטי, של רכבי ההובלה והשינוע, תוכננה מתוך הצורך ההולך וגובר, לביצוע ניקיון יסודי של החללים הפנימים של נגררים, מיכליות, משאיות, רכבים רפואיים, משטרתיים, צבאיים ועוד.

תיאור המוצר

מגוון מוצרי מכונות השטיפה לרכב של חברת "ISTOBAL" מתרחב!

מכונת השטיפה לרכבים HW'INTRAWASH, מאפשרת למפעילים למקסם את היעילות שלהם, על ידי שימוש במערכת שטיפה בלחץ גבוה. המכונה מספקת תהליך ניקיון קפדני שעומד בסטנדרטים הקפדניים והמקצועיים ביותר.

מערכת השטיפה בלחץ יחד עם המערכת הכימית המדויקת של Venturi, מקנה תהליך ניקוי מהיר המאפשר 3 דקות ניקיון שוטף, או 6 דקות בלבד לחיטוי מכולה אחת. השימוש בשתי מערכות מתקדמות אלו, מקטין כמובן באופן דרמטי את זמן הניקוי, צריכת המים, עלויות הכימיקלים וכמובן עלויות של כוח אדם.

מכונת הניקוי הפנימית HW'INTRAWASH דינמית ומודולרית, איתה ניתן בקלות להתאים את תוכנית הניקוי לכל סוג של כלי הובלה ולצרכי הניקוי הדינמיים והמשתנים. מכונת שטיפה חדשה זו HW'INTRAWASH, בנויה מפלדת אל-חלד ונועדה במיוחד לסביבת עבודה מורכבת. למרות זאת, צרכי המיקום שלה והציוד הנלווה הוא מועט וקומפקטי. ולכן, אפשר להתקין אותה בכל מקום.

מפרט טכני:

מק"ט
מסמכים
ISTOBAL HWINTRAWASH