"עוז בת גלים" מבקשת לתת מענה של "One Stop Shop" לתעשיית הרכב.

אנו משווקים את מכונות השטיפה לרכבים במגוון של דגמים של חברת "ISTOBAL", וציוד ניקיון לרכב לתחנות שטיפת הרכבים כגון שואב אבק לרכב, מכשירי שטיפה בלחץמכונות לניקוי ריפודים, מכונות לניקוי שטיחים, מכונות טאטוא ועוד. וכן, חומרי ניקוי למכונת השטיפה ולניקוי ברמה של דיטיילינג לרכב. מוזמנים ליצור איתנו קשר לקבלת ייעוץ אישי והצעת מחיר במיוחד עבורכם.

ציוד ניקיון מקצועי לתעשיית הרכב

  • חומרי ניקוי לרכב - מגוון חומרי ניקוי לרכב לטיפול ברכבים פרטיים או מסחריים. הכימיקלים מותאמים גם למכוניות חשמליות והיברידיות. החומרים מיוצרים בשיתוף פעולה עם חברת "Istobal". חומרי הניקוי והטיפוח, הותאמו  לשמירה על מכונות השטיפה, על ציוד הניקוי  ולסביבת העבודה הישראלית (קשיות המים, האבק, עוצמת השמש ועוד).

    טווח הכימיקלים שלנו, כולל את חומרי הניקוי הסטנדרטים והלא סטנדרטים באיכות הטובה ביותר. לדוגמא:מקציף סבון לרכב, חומרי ניקוי לצמיגים ולג'אנטים, חומרי ייבוש ושעווה לרכב ועוד. ניתן להשתמש במוצרים אלה גם למכונות שטיפה וגם לתחנות לשטיפה בשירות עצמי או ידניות.

  • סבון למכונות שטיפהסבון לרכב להקצפה כמו הסבון למכונות שטיפה, בעל pH ניטראלי, המותאם לניקוי כלי רכב. הסבון יעיל, אפקטיבי בעל ריח נעים. תכונות מקציפות של הסבון, מאפשרות לו לשהות זמן רב יותר על משטח הרכב, ולכן השפעת הסבון על תהליך הניקוי טובה יותר. הסבון יעיל בניקוי משטח הרכב מהחומרים שהרכב "אסף" בדרכים; אדמה, פסולת אורגנית, חרקים ועוד. הסבון יעיל ואפקטיבי ויחד עם זה חסכוני בעלויות השימוש.

  • שעווה פעילה - שעווה היא חומר פעיל, שמגיע בסיומו של מחזור השטיפה. השעווה מותזת על המכונית, וכך מונעת מחומרים שונים להצטבר על מרכב הרכב, ומצליחה לשמור על מראה מבריק לאורך זמן. השעווה היא חומר מגן נוזלי, המתאים לשימוש במכונות השטיפה לרכבים, וגם לשימוש במכונות שטיפה בלחץ גבוה. זהו חומר חסכוני ביותר, מכיוון שאפשר להשתמש בו בריכוז נמוך.
     
  • ערכת ייבוש מרוכזת לשטיפת רכב - חומר ניקוי המיועד לייבוש מהיר של המים בתהליך השטיפה. במשאיות, אוטובוסים ורכבות. חומר ייבוש לרכב יעיל ביותר נגד כתמי מים או פסי מים, שנוצרים על המשטחים של כלי הרכב ממים מלאי אבנית. חומר זה מתוסף למי שטיפת הרכבים, ומאפשר למשטח הרכב להתייבש במהירות ללא נקודות אבנית. חומר זה אינו שעווה, אולם המשטח יהיה מבריק ביותר בסיום התהליך. החומר חסכוני לשימוש מכיוון שהוא יעיל ביותר גם בריכוזים קטנים. החומר ידידותי לסביבה.

  • חומר למניעת טיפותחומר נוזלי ומקציף, בעל ביצועים מצוינים להסרת הלכלוך והפסולת שנאסף על הרכב בדרכים. יעיל מאד נגד: שמן, גריז, פסולת אורגנית, אבק, חרקים ועוד. חומר הניקוי חזק ושימושי. בעל אפקטיביות רבה במניעת היווצרות של כתמי מים, הנוצרים משימוש במי ברז המופיעים ככתמים ברכבים נקיים. חומר ניקוי יעיל למכונות שטיפה לרכבים ומכשירי שטיפה בלחץ. החומר יעיל וחסכוני, עקב שימוש בריכוזים נמוכים בגלל פעולת ההקצפה. חומר ידידותי למשתמש ולסביבה.

  • מנקה גלגלים וגאנטיםחומר נוזלי חומצי, מקציף ומרוסס מראש, המתמודד בהצלחה עם חומרים מורכבים תוך שמירה על הגלגלים והג'אנטים. חומר הניקוי המיוחד מצליח להסיר: אבק בלמים, אבקת חלודה, מרבצי סידן, כתמי חלודה ויעיל אפילו בהסרת מלט שנאסף על גבי משאיות ומערבלי בטון. החומר מרוסס באמצעות מרסס, וכך החומר נשמר זמן רב יותר על המשטח, יעיל ואפקטיבי בתהליך הניקוי, וחסכוני ביותר לשימוש.

  • חומרי ניקוי למגוון של משטחי טקסטילחומר ניקוי לריפודים, שטיחים, כורסאות, מזרונים ועוד. חומר ניקוי מיוחד, המצליח להסיר בצורה יעילה ואפקטיבית, כתמי שמן, שומן, אבק, לכלוך וחלבון ממשטחי טקסטיל שונים. החומר מוזרק למשטחי הטקסטיל ונאסף יחד עם החומר שיש להסיר. החומר אפקטיבי ביותר וניתן להשתמש בו גם על משטחים  מסוגים שונים:  PVC, אבן ומשטחי פלסטיק או גומי רבים אחרים. חומר הניקוי מתאים למתקני ציבור ואירוח שונים (מסעדות, בתי מלון, משרדים) ועוד. וכן, לתעשיית הרכב. המוצרים חסכוניים ביותר, יעילים וידידותיים לסביבה.